Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:30:54 GMT

ضرب الاجل برای استقلال با حکم CAS

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۸۵۰۰

ضرب الاجل برای استقلال با حکم CAS

باشگاه استقلال تنها چند روز فرصت دارد تا مطالبات بازیکن سابق خود را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، چندی‌پیش و با اعلام باشگاه استقلال صدور رای پرونده آندره‌آ استراماچونی و باشگاه استقلال برای پنجمین‌بار به تعویق افتاد و دراین‌باره تاریخ جدیدی اعلام شد. بر همین اساس و درحالی که قرار بود آخرین‌بار رای پرونده استراماچونی در ۳۱تیر اعلام شود، صدور رای این پرونده برای چندمین‌بار به تعویق افتاد و با اعلام جدید دادگاه CAS، رای این پرونده چهارم شهریور صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که چهاربار پیش از این تاریخ‌های دیگری ازسوی دادگاه عالی ورزش برای صدور این حکم اعلام شده بود اما هربار این امر با تاخیر مواجه شده اما حالا به‌نظر می‌رسد این طلسم چهارم شهریورماه یعنی کمتر از یک‌ماه دیگر خواهد شکست و این‌بار رای سرمربی سابق ایتالیایی استقلال اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پنجره استقلال بسته می‌شود

یکی از دلایلی که باعث می‌شود این آرا به دفعات با تعویق مواجه شود به این موضوع برمی‌گردد که هربار دفاعیات دو طرف پرونده یعنی وکلای باشگاه استقلال و وکیل بازیکن یا مربی خارجی، دادگاه عالی ورزش و کمیته انضباطی فیفا را به این تصمیم می‌رساند تا اعلام رای را به تاخیر بیندازند.

در هفته جاری سرانجام رای یک پرونده جنجالی دیگر در رابطه با فوتبال ایران یعنی رای ویلموتس ازسوی دادگاه عالی ورزش اعلام شد که همین موضوع باعث می‌شود گمانه‌زنی‌ها درخصوص صدور رای استراماچونی نیز قوت پیدا کند.

همچنین درباره مطالبات هرویه میلیچ که ادعای طلب ۶۰۰هزار دلاری از استقلال داشت طی بررسی‌های فیفا روی جزئیات پرونده، باشگاه استقلال به پرداخت ۱۶۵هزار دلار محکوم شد. درخصوص این پرونده نیز استقلالی‌ها فقط تا ۱۵مرداد فرصت دارند که این مبلغ را پرداخت کنند که حالا و از این فرصت فقط چهار روز دیگر باقی‌مانده است و اگر در این مدت زمان نیز اقدامی صورت نگیرد مطمئنا استقلالی‌ها در برهه زمانی فعلی با مشکلات و تبعات بزرگی مواجه خواهند شد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت استقلال آندره آ استراماچونی دادگاه عالی ورزش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان  کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی در همایش روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار داشت: ۲۱  هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح وسازش مختومه شده است.

وی گفت: سال گذشته شورا‌های حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده را با صلح وسازش مختومه نموده اند.

وی خاطرنشان ساخت: شورا‌های حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعا به ۲۶ هزارو ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: درسال گذشته ۲۶ هزارو ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۵ حوزه قضایی شرق استان کرمان وارد  و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

وی  به فعالیت شعبه شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم اشاره و بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شورا‌ها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰  پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد  ۱۶  زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه