Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از پایان عملیات پروژه لرزه‌نگاری سه‌بعدی میدان‌های تنگ بیجار و دلاوران در غرب کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، غلامرضا نصیرایی امروز (سه‌شنبه ۱۱ تیرماه) در این‌باره گفت: این پروژه، در قالب طرح توسعه میدان‌های تنگ‌بیجار و دلاوران و با هدف مطالعه ساختار زمین‌شناسی، بررسی و رفع ابهام‌های ساختمانی و مخزنی این میدان‌ها و چگونگی توسعه میدان دلاوران در مدت بیست‌ویک ماه از سوی یک شرکت داخلی و نظارت اداره ژئوفیزیک این مدیریت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات برداشت داده‌های لرزه‌نگاری این میدان‌ها در مساحت یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع و با ۶۵ هزار نقطه چشمه لرزه‌ای انجام شد، افزود: با توجه به شرایط اقلیمی، کوهستانی و سخت‌گذر بودن منطقه، همچنین واقع شدن بخشی از این پروژه در مناطق مرزی، عملیات برداشت داده‌های لرزه‌نگاری با استفاده از ۶۰۰ ساعت خدمات پروازی (بالگرد) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شد.

مدیر فنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یادآور شد: در اجرای پروژه سه‌بعدی میدان‌های تنگ‌بیجار و دلاوران در حوزه فعالیت این شرکت در غرب کشور، ضمن ایجاد فرصت اشتغال برای بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر، در مناطق پیرامونی مناطق عملیاتی نیز کمک‌های مالی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی هزینه شد.

نصیرایی در پایان افزود: در پروژه لرزه‌نگاری میدان‌های تنگ بیجار و دلاوران در منطقه‌ای به وسعت یک‌هزار و ۶۰۰ هکتار از مناطق مرزی آلوده به مین و مهمات عمل نشده از زمان جنگ تحمیلی به‌صورت مکانیزه و دستی پاکسازی شد.

با پایان عملیات پردازش و تفسیر داده‌های برداشت‌شده، نتایج حاصل برای بهره‌برداری و انجام مطالعات مربوطه استفاده خواهد شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تنگ بیجار لرزه نگاری لرزه نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد