Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:05:55 GMT

برخورد پراید با موتور در نجف آباد ۳ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۸۹۷۸

برخورد پراید با موتور در نجف آباد ۳ مصدوم داشت

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت یک بامداد به مرکز فرماندهی عملیات پلیس ۱۱۰ گزارش شده است.

وی افزود: این تصادف در تقاطع بهشتی - جمهوری شهرستان نجف آباد بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: در این تصادف راننده و سرنشین موتورسیکلت به شدت مجروح و دختر بچه پنج ساله از سرنشینان خودری پراید نیز دچار جراحت شده است که بلافاصله هر سه نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه موتورسیکلت فاقد سیستم روشنایی بوده و متأسفانه راننده و ترک نشین نیز از کلاه ایمنی استفاده نکرده‌اند، افزود: عدم رعایت حق تقدم عبور از جانب راننده پراید و نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت از دلایل وقوع این حادثه بوده و هر دو طرف به میزان ۵۰ درصد مقصر بوده‌اند.

کد خبر 5553774

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف خودروی پراید موتور سیکلت محمدرضا رضایی پلیس راهور سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا بارش باران سیل کرمان کرمانشاه مدیریت بحران مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه مشهد آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به‌دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان‌آباد به زمین فرورفت.   به گزارش تسنیم، احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.   وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.   مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد