Web Analytics Made Easy - Statcounter

جریان صدر در پاسخ به درخواست رهبر ائتلاف "الفتح" برای گفت‌وگو با چارچوب هماهنگی شیعیان عراق چند شرط را مطرح کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، صالح محمد العراقی، از اعضای جریان صدر و مسئول انتشار مواضع مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توییتر با انتشار پیامی در صفحه "وزیر القائد"، (وزیر مقتدی صدر) به درخواست هادی العامری، رهبر ائتلاف الفتح برای گفت‌وگو میان جریان صدر و چارچوب هماهنگی شیعیان عراق پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت: اگر گفت‌وگو را بپذیریم، این پذیرش مشروط به خروج العامری و ائتلاف او از چارچوب و محکومیت صریح اظهارات نوری المالکی علیه مقتدی صدر، رهبر جریان صدر خواهد بود.

به دنبال ناآرامی‌های اخیر در بغداد درپی تظاهرات حامیان جریان صدر و فراخوان چارچوب هماهنگی شیعیان برای برگزاری تظاهرات،  هادی العامری، رهبر ائتلاف الفتح دوشنبه به دو طرف نسبت به خارج شدن اوضاع عراق از کنترل هشدار داد.

العامری در این باره اظهار کرد: به دنبال تنش رسانه‌ای با انتشار بیانیه‌های متقابل و درخواست برای تجمع مردمی که ممکن است اوضاع را از کنترل خارج کند و منجر به خشونت شود، خالصانه از برادرانمان در جریان صدر و چارچوب هماهنگی می‌خواهیم که عاقلانه تصمیم گیری کرده و خویشتن دار باشند و همچنین منافع کشور را در اولویت قرار دهند و با گفت‌وگوی جدی و سازنده درباره اختلافات میان خود به توافق دست یابند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جریان صدر ، هادی العامری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جریان صدر هادی العامری چارچوب هماهنگی هادی العامری جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 6089668

دیگر خبرها

  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد