Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:07:06 GMT

مراسم شیرخوارگان حسینی در گذر چهارباغ برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۹۴۴۹

مراسم شیرخوارگان حسینی در گذر چهارباغ برگزار خواهد شد

محمد نادرالاصلی، مسؤول هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی اظهار داشت: مراسم امسال شیرخوارگان حسینی، جمعه ۱۴ مرداد توسط مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) و هیأت رزمندگان، با همکاری صدا و سیما در گذر چهارباغ اصفهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه این مراسم از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه خواهد داشت، افزود: در این مراسم آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی خواهد پرداخت و خانم لواسانی از مجریان صدا و سیما هم این مراسم را اجرا خواهد کرد.

نادرالاصلی با تأکید بر اینکه از عموم مادران و بانوان دعوت می‌کنیم تا با شیرخوارگان حسینی خود در این مراسم حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این مراسم لباس‌های نذری شیرخوارگان توزیع و موکب‌های حسینی به یاد اربعین حضرت اباعبدالله(ع) اقدام به پذیرایی خواهند کرد.

مسؤول هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی هم‌زمان از شبکه اصفهان و شبکه‌های ملی پخش خواهد شد، گفت: همچنین تعدادی از شهدای گمنام به این جمع خواهند آمد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: محرم ۱۴۴۴ شیرخوارگان حسینی مراسم شیرخوارگان حسینی اصفهان شیرخوارگان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  این اجتماع مردمی برای قدردانی از فراجا به دلیل اجرای طرح نور و مطالبه‌گری از مسئولان برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
مردم اصفهان از سردار رادان فرماندهی انتظامی کل کشور نیز برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند و قرار است وی در این مراسم شرکت کند.

دیگر خبرها

  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال