Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:00:35 GMT

پایان روزهای تلخ پدیده ایران در المپیک توکیو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۹۴۶۸

پایان روزهای تلخ پدیده ایران در المپیک توکیو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در سال 2021 که در اکثر رویدادها به عنوان بازیکن ثابت به زمین می رفت، توانست برای اولین بار حضور در یک لیگ اروپایی را تجربه کند. شاید اوج کار میثم صالحی رقابت های المپیک توکیو بود که با وجود حذف ایران در مرحله گروهی این بازیکن عملکرد قابل قبول و جالبی را از خود ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم صالحی که به تیم اولشتین لهستان پیوسته بود، مدتی بعد از ناحیه کتف با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و خیلی بازی های تیمش را به همین دلیل از دست داد. در نهایت میثم با جدایی از باشگاه لهستانی کتف خود را در کشور ایتالیا به تیغ جراحان سپرد. مصدومیت میثم صالحی به گونه ای بود که نتوانست در رقابت های لیگ ملت‌ها نیز تیم ملی والیبال ایران را همراهی کند و حالا امیدوار است که با پشت سر گذاشتن چند ماه سخت دوباره به میدان بازگردد.

از نکات ویژه اولین تمرین تیم ملی والیبال ایران جهت آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، آمادگی نسبتا خوب میثم صالحی بود. در حقیقت به نظر می رسد که این دریافت کننده قدرتی جوان والیبال ایران تا حدود زیادی مصدومیت را پشت سر گذاشته و این امیدواری وجود دارد که او بدون مشکل به قهرمانی جهان برسد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران میثم صالحی والیبال ایران میثم صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟