Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-03@04:14:25 GMT

فیلم| چرا وزارت صمت باید تفکیک شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۹۵۷۹

فیلم| چرا وزارت صمت باید تفکیک شود؟

‍‍‍‍‍‍

یک کارشناس اقتصادی، تعدد اهداف اقتصادی و ضعف مدیران ارشد وزارت صمت در تحقق این اهداف را به عنوان دو عامل مهم در تفکیک وزارت صمت بیان کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «حسن‌حسنخانی» کارشناس اقتصادی درباره ضرورت‌های تفکیک وزارت صمت و احیای مجدد وزارت بازرگانی، گفت: بنا بر اعلام وزیر فعلی صمت، (سید رضا فاطمی امین) ۲۵ درصد از کل حجم اقتصاد ایران، تحت مدیریت این وزارتخانه قرار دارد لذا اکنون این سوال مطرح می‌گردد که در طول ۱۱ سال عمر وزارت صمت، کدام یک از متصدیان این وزارتخانه موفق به اداره این حجم از اقتصاد کشور شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس اقتصادی خاطر نشان کرد: فاطمی امین در جلسه رای اعتماد خود در مجلس، ۹ وعده مهم داد، اما اکنون با گذشت نزدیک به یک سال از عمر دولت سیزدهم، همچنان بخش عظیمی از وعده‌های او به سر انجام نرسیده است؛ بنابراین دولت برای پیش‌برد هر چه بهتر اهداف اقتصادی خود باید به سمتی حرکت کند که هر یک از حوزه‌های اقتصادی به شکلی تخصصی مورد پیگیری قرار گیرد. در حال حاضر اصراری بر تشکیل وزارت بازرگانی نیست بلکه نکته حائز اهمیت درباره تفکیک وزارت صمت این است که  اهداف صنعتی، معدنی و بازرگانی تجمیع شده در این وزارتخانه، در ادامه فعالیت دولت جدید باید به شکل تخصصی  دنبال شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

برچسب ها: حسن خانی ، دکترحسن خانی ، اقتصاد لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RuR

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حسن خانی اقتصاد وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت (فیلم) هشدار مهم کارشناس تلویزیون به مردم درباره خرید طلا (فیلم) درخواست اداره مالیات ؛ کارت‌ به‌ کارت نکنید/ اما چرا ؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • دولت جمع‌گرا؛ مبنای اقتصاد دستوری
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛