Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: میانگین سنی تیم ملی بالا است و باید کم کم جابجایی را انجام دهیم تا تیم به شرایط آرمانی برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، درباره شائبه‌ها و بحث برکناری محسن صادق‌زاده مدیر تیم ملی بزرگسالان ایران اظهار داشت: ما در مرحله اول تصمیم داریم مدیر تیم‌‌های پایه را معرفی کنیم، اما در مورد آقای صادق‌زاده تغییراتی وجود ندارد و او تا آخر پنجره‌های جام جهانی 2023 کنار ما حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جلسات هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون رسما نتیجه گیری می‌کند.

وی درباره بحث قرارداد دلاری سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی نیز تاکید کرد: چنین صحبت‌هایی مسائل داخلی فدراسیون و بر اساس قوانین است و مشکلی ندارد.

داوری درباره آخرین وضعیت تیم ملی بزرگسالان نیز افزود: برنامه‌‌هایی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و و بلند مدت داریم که با آقای ارمغانی در میان گذاشته‌ایم تا نتیجه خوبی حاصل شود. با توجه به فاصله کم میان پنجره انتخابی جام جهانی و کاپ آسیا قرار شد با تیم باتجربه‌تری وارد مسابقات شویم، اما تلاش شد تغییراتی در جهت برنامه‌ها صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: این تغییرات بیشتر درباره بازیکنان هست و روندی است که باید به اجبار انجام شود. نیاز هست که تغییرات درباره ساخت نسل جدید صورت بگیرد، چرا که میانگین سنی تیم بالا است و باید کم کم این جابجایی را انجام دهیم تا تیم به شرایط آرمانی برسد و یک تیم پویا و خوبی را نسبت به گذشته داشته باشیم.

داوری افزود: دید ما باید مسابقات جهانی باشد و نه اینکه صرفا مسابقاتی فقط در سطح آسیا را مد نظر قرار دهیم. ما باید به عنوان یک تیم باتجربه در مسابقات جهانی هم موفق ظاهر شویم و همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال ایران در انتخابی جام جهانی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده می‌گوید: عملیات وعده صادق تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

دریافت 8 MB

به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده