Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهردرباره سیل امامزاده داوود اظهارداشت:  از تلاش آتش نشانان در سیل امامزاده داوود  تقدیر می‌کنیم و امیدواریم این حادثه تجربه‌ای شود که در حوادث بعدی، پیش بینی های لازم صورت بگیرد. مدیران این را در نظر بگیرند اگر عزیزان آنها در حوادث حضور داشتند، چه حالی را تجربه می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت اچ اس ای در تهران نیاز به بازنگری و پیگیری جدی دارد، یادآور شد: با توجه به جابجایی های صورت گرفته، شهرداری نسبت به بازنگری این موضوع سریع تر اقدام کند و اگر لایحه ای نیاز دارد از شورا کمک بگیرد که مشکلات در این زمینه برطرف شود.

پیرهادی با اشاره به اینکه انتظار داشتیم تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام در ۹ ماه اخیر تکمیل شود، گفت: تقاضای ما این است که نماینده شهرداری گزارشی را از پروژه های نیمه تمام تمام معاونت ها را در شورا ارائه کند.

وی با بیان اینکه بیش از 500 هنرمند در تولید آثار حجمی شهر در میدان هفتم تیر مشارکت کردند، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم و داوری ها در این زمینه بسیار عالی بود و برای اولین بار به المان های حجمی در ایام سوگواری توجه شد که جای تقدیر از شهرداری دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت تولید حجمی شهر وضعیت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود