Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ طی اطلاعیه‌ای در خصوص حق انحصاری ایفمارک در گرفتن تست‌های پزشکی پیش از فصل از تیم‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای، توضیحاتی جهت حق انحصاری ایفمارک در گرفتن تست‌های پزشکی پیش از فصل از تیم‌ها ارائه داد که به شرح زیر است:

۱- مرکز پزشکی ایفمارک زیر مجموعه سازمان لیگ بوده و کلیه تراکنش‌های مالی از جمله معاینات پیش از فصل از طریق حسابداری سازمان لیگ انجام می‌پذیرد و هیچگاه به عنوان بخش خصوصی و خارج از چارچوب تعیین شده توسط هیات رییسه سازمان لیگ فعالیت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- کلیه هزینه‌های تعیین شده بر اساس تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت در بخش پزشکی بوده و کلیه مستندات مربوطه در حسابداری سازمان لیگ موجود است.

۳- معاینات متمرکز بر اساس مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ در سال ۱۳۹۴ در مرکز پزشکی سازمان لیگ ( ایفمارک) صورت می‌گیرد تا باشگاه‌ها در عقد قرارداد با بازیکنان با آسیب دیدگی‌های قبلی متضرر نشده و به نوعی از دلالی‌های خارج از عرف پیشگیری گردد.

۴- کلیه پرسنل شاغل در ایفمارک و مدیر مجموعه، کارمندان سازمان لیگ بوده و جز دریافت حقوق خود هیچگونه عایدی از محل درآمدهای معاینات ندارند.
در پایان خاطر نشان می‌شود که حفظ این مجوز بر اساس گزارش عملکرد سالیانه و در یک پروسه سخت انجام گرفته و کشورمان ایران در حالی مجوز مرکز پزشکی عالی فیفا  را دارد که رژیم صهیونیستی، کشورهایی مانند عربستان، چین و روسیه موفق به اخذ آن نشده‌اند. درج مطالب غیر مستند همراه با افترا این حق را برای این سازمان و کلیه افرادی که نامشان برده شده جهت پیگیری حقوقی در مراجع ذی صلاح ایجاد کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ليگ فوتبال ایفمارک سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد