Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:01:21 GMT

فداکاری ستاره بارسلونا؛ می‌مانم و مبارزه می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۱۵۴

فداکاری ستاره بارسلونا؛ می‌مانم و مبارزه می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ، هافبک 32 ساله و بوسنیایی که تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد، حاضر است دستمزد خود را برای ماندن در این باشگاه برای فصل بعد کاهش دهد. ارتباط خوب این بازیکن باتجربه با ژاوی هرناندز در طول تور آمریکا، کلید اصلی تصمیم پیانیچ برای ماندن در نوکمپ به شمار می آید. در واقع او می خواهد برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا رقابت کرده و بالاخره بعد از دو سال خودش را در این تیم ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستمزد فعلی میرالم پیانیچ از نظر مدیران باشگاه بالاست و به همین دلیل آنها تمایلی به حفظ این بازیکن ندارند، اما با کاهش حقوق همه چیز تغییر خواهد کرد و امکان ماندن او فراهم می شود.

پیانیچ که در سال 2020 و از یوونتوس به بارسلونا ملحق شد، در اولین فصل و زیر نظر رونالد کومان اصلا شرایط خوبی را تجربه نکرد و در اغلب مسابقات نیمکت و حتی سکونشین بود. پس از اتمام فصل اول، این ستاره تکنیکی به بشیکتاش قرض داده شد و آنجا نیز اوضاع برای این بازیکن چندان مساعد پیش نرفت. اما میرالم پیانیچ اخیرا و در طول آمریکا برابر یوونتوس فرصت بازی در ترکیب بارسلونا را پیدا کرده و البته مورد تمجید ژاوی نیز قرار گرفت.

سرمربی بلوگرانا در این رابطه گفت: "من سبک کار او را خیلی دوست داشتم. میرالم پیانیچ در مرکز میدان نمایش خوبی داشت و او دیدگاه منحصر به فردی دارد. پیانیچ بازیکن بزرگی است و از نظر فنی کیفیت بالایی دارد." بدین ترتیب حالا شرایط ماندن این ستاره بوسنیایی در نوکمپ فراهم شده و اگر پیانیچ حاضر به کاهش دستمزدش باشد، احتمالا در فصل پیش رو او در ترکیب کاتالان ها مشاهده خواهیم کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میرالم پیانیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند، اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است اما تصمیمی هم برای جدایی و انتقال قرضی به تیمی دیگر ندارد. او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

روکه با تمام وجود در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و در تلاش است که بتواند نظر مساعد ژاوی را در دیدارهای باقی‌مانده یا برای فصل آینده جلب کند و بتواند راهش را به ترکیب اصلی بارسا پیدا کند تا به هدفی که از پیوستن به این باشگاه داشت برسد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود