Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد حمزه‌لو  روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: خدمات دریافتی این زنان سرپرست خانوار در قالب مستمری، کمک هزینه معیشت و افزایش یارانه است.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ زن سرپرست خانوار در خمین از حمایت‌های بیمه روستایی و عشایری بهره‌مند هستند، اضافه کرد: ۵۶ نفر از زنان سرپرست خانوار خمین مشمول  پرداخت حق بیمه به مبلغ یک میلیارد و ۴۲۷میلیون ریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌لو گفت: پرداخت هزینه درمان، کمک هزینه جهیزیه، پرداخت ودیعه مسکن، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و کمک به تعذیه خانواده‌های دارای فرزند چندقلوخدماتی است که واحد اجتماعی بهزیستی شهرستان به مددجویان زن سرپرست خانوار می‌دهد.

وی اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار به‌دلایل مختلف از جمله طلاق، فوت و از کار افتادگی همسر، خودسرپرستی، اعتیاد، زندانی یا متواری بودن همسر دارای پرونده هستند و بهزیستی توانمندسازی این قشر از جامعه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

رییس بهزیستی خمین گفت: سه فرزند به خانواده‌های متقاضی و دارای شرایط فرزندخواندگی تحویل شد و ۶ خانواده متقاضی فززندخواندگی نیز به مراکز مشاوره استان مرکزی معرفی شدند.

حمزه‌لو ادامه داد: ۱۶ زن سرپرست خانواده پارسال ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

رییس بهزیستی خمین گفت: همچنین سال گذشته۳۶۰ میلیون ریال ودیعه مسکن به ۹ زن سرپرست خانوار و ۱۸۰ میلیون ریال هزینه سلامت جسمی و روانی به ۱۹ زن سرپرست پرداخت شد.

حمزه لو با اشاره به پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ۲۵ نفر از فرزندان دانشجوی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی خمین، افزود: ۱۴ دانش آموز نیز ۱۴۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و ۶ هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری این شهرستان زیر پوشش بهزیستی هستند.

برچسب‌ها استان مرکزی خمین زن سرپرست خانواده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین زن سرپرست خانواده استان مرکزی خمین زن سرپرست خانواده زن سرپرست خانوار میلیون ریال کمک هزینه حمزه لو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲