Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@22:28:19 GMT

پنجره ترمال بریک و توضیح ساده آن

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۲۳۸

پنجره ترمال بریک و توضیح ساده آن

پنجره های ترمال بریک عایق بسیار خوبی برای رطوبت، صوت و حرارت هستند.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

با تولید و طراحی پنجره های ترمال بریک، افراد زیادی از آن استقبال کردند. در گذشته از پنجره های آلومینیومی استفاده می شد که این پنجره ها دما و حرارت را به راحتی انتقال می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال یکی از نقص های مهم پنجره های آلومینیومی محسوب می شد. برای رفع این نقص، پنجره ترمال بریک طراحی شده است. در این پنجره ها لایه ای خاص در بین دیواره های آلومینیومی پنجره قرار می گیرد تا از انتقال صدا و حرارت جلوگیری شود.

سیستم ساخت پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک همانطور که بیان کردیم تولید کنندگان و طراحان برای رفع نواقص پنجره های آلومینیومی ساده، اقدام به طراحی و تولید پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک کردند. در پنجره های ترمال بریک برای اتصال دیواره های پروفیل آلومینیوم از یک تیغه و لایه ی خاص به نام پلی آمید استفاده می شود. این تیغه در برابر رطوبت، گرما و صوت عایق بسیار مناسبی می باشد. این لاستیک ها و تیغه ها به شکل مناسبی از انتقال گرما و سرما، صوت و ... جلوگیری می کنند و باعث می شوند که لرزش پنجره ها به صفر برسد. برای آرامش بیشتر در محیط کار و منزل توصیه می شود از این پنجره ها استفاده شود. نمای کرتین وال یا نمای شیشه ای ساختمان ها نیز تقریبا با همین سیستم تولید می شوند. مزیت استفاده از لاستیک های پلی آمید در پنجره ترمال بریک شامل موارد زیادی می شود. از مهم ترین آن ها می توان به مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، عایق حرارتی ، مقاوم در برابر آب، طول عمر بالا، استحکام عالی، مقاومت در برابر اشعه یو وی و ... اشاره کرد. در مراحل بعدی ساخت پنجره های ترمال بریک باید مدل بازشو آن را انتخاب کرد. از رایج ترین این مدل ها می توان به مدل کشویی، لولایی، کلنگی، تاشو، دو حالته، محوری و .... اشاره کرد. در سیستم ساخت پنجره ترمال بریک باید سه اصل به درستی رعایت شود تا بتوانید بهترین پنجره را تولید و طراحی کرد. اصل اول: متریال استاندارد بر اساس این اصل شما باید با دقت، بهترین و با کیفیت ترین متریال را برای تولید پنجره ترمال بریک انتخاب کنید. پروفیل، یراق آلات، شیشه، اکسسوری های پنجره و ... از مهم ترین متریال پنجره دو جداره می باشند. اصل دوم: تولید استاندارد بعد از تهیه ی متریال های مناسب برای ساخت پنجره، باید مرحله ی تولید به وسیله ی تکنسین های ماهر و با تجربه انجام شود. علاوه بر آن در این مرحله باید از ماشین آلات بروز و مدرن استفاده شود. اصل سوم: نصب استاندارد اصل سوم در مورد پنجره دوجداره ترمال بریک، نصب درست و مناسب پنجره ی تولید شده می باشد. تیم نصب باید کاملا حرفه ای باشند تا کار خود را به نحو احسنت انجام دهند.

مزایای استفاده از پنجره های دوجداره آلومینیومی

در حال حاضر افراد زیادی برای ساختمان های تجاری و مسکونی خود از پنجره ترمال بریک استفاده می کنند. این استقبال به دلیل مزایای بسیار زیادی است که این پنجره ها دارا می باشند. از مهم ترین مزایای پنجره ترمال بریک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از مهم ترین مزایای این پنجره ها، عایق بودن آن ها در برابر رطوبت، صوت، حرارت و گرد و خاک می باشد. به همین سبب شما می توانید از اتلاف انرژی جلوگیری کنید و آرامش بیشتری در فضای کار یا منزل داشته باشید. این پنجره ها از آلومینیوم ساخته می شوند به همین سبب بسیار سبک هستند و شما مشکلی در حمل و نقل آن نخواهید داشت. یکی دیگر از مزایای مهم این پنجره ها، مقاومت بالای آن ها در برابر باد، تغییر رنگ، تغییر شکل، آلودگی هوا، گرد و غبار و .... می باشد. پنجره های ترمال بریک تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند به همین سبب شما می توانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. علاوه بر آن شما می توانید این پنجره ها را به صورت لولایی یا کشویی سفارش دهید. مزیت دیگر پنجره ترمال بریک، غیر قابل اشتعال بودن آن می باشد. بر روی این پنجره ها می توان انواع شیشه دو جداره و سه جداره را استفاده کرد و محدودیتی برای آن وجود ندارد. نصب انواع توری پلیسه بر روی پنجره های ترمال بریک به راحتی صورت می گیرد. یکی دیگر از مهم ترین مزایای پنجره های ترمال بریک، سازگاری آن ها با محیط زیست می باشد و شما می توانید آن ها را بازیافت کنید. ایمن بودن پنجره ترمال بریک در برابر سرقت و زلزله از دیگر مزایای آن به شمار می رود.

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک به عوامل بسیار مختلفی وابسته است به همین سبب نمی توان قیمت دقیق و مشخصی برای آن بیان کرد. از مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برند پروفیل

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت پنجره های ترمال بریک، برند پروفیل می باشد. از با کیفیت ترین برند های پروفیل در ایران می توان به آکپا ایران، پیمان، آلترال و .... اشاره کرد.

نوع شیشه

برند شیشه، رنگ و ضخامت آن نیز روی قیمت نهایی پنجره اثرگذار هستند. علاوه بر آن لمینت یا سکوریت بودن شیشه نیز روی قیمت پنجره موثر می باشد.

میزان کیفیت لاستیک های آب بندی

بدون شک هر چقدر کیفیت اکسسوری های پنجره بالا تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. آب بندی و هوا بندی از ورود گرد و غبار به مکان مورد نظر جلوگیری می کند.

اندازه ی پنجره

هر چقدر اندازه و فریم پنجره ترمال بریک بزرگ تر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد شد.

خرید پنجره های ترمال بریک

در حال حاضر شرکت های زیادی اقدام به تولید و طراحی درب و پنجره ترمال بریک کرده اند. به همین سبب شما باید قبل از انتخاب شرکت مورد نظر، در مورد آن اطلاعات کافی کسب کنید. یکی از بهترین و با تجربه ترین این شرکت ها، شرکت مایان پنجره نام دارد. شما با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.mayan-window می توانید با فعالیت های آن ها آشنا شوید و همچنین به صورت آنلاین سفارش انواع پنجره خود را انجام دهید.

شماره های تماس:

021-44757982

09196501740

کد خبر 1657737

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دوجداره آلومینیومی شما می توانید پنجره ها مهم ترین همین سبب قیمت پنجره ساخت پنجره ی پنجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دومین اثر ، ذبیح الله صابری از شاعران گنابادی است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد در این مراسم که در کتابخانه عمومی شهید مطهری گناباد برگزار شد، با اشاره به قدمت ساختمان این کتابخانه گفت: با توجه به مرکزیت کتابخانه در شهر، مراجعان متعددی به این مرکز فرهنگی مراجعه می‌کنند، اما فضای فیزیکی کتابخانه بویژه سالن‌های مطالعه پاسخگوی حجم مراجعین نیست.
احمد مظلوم افزود: مخزن کتاب نیز با مشکل فضا مواجه است و با توجه به قدمت بالای ساختمان، ایجاد کتابخانه‌ای با فضای بیشتر و ساختمان ایمن‌تر در مرکز شهر گناباد ضروری به نظر می‌رسد.
 کتاب نخست ذبیح الله صابری شاعر گنابادی با عنوان زخم پنجه پاییز نیز در سال ۱۴۰۱ رونمایی شده است.

 

دیگر خبرها

  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟