Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان‌های دچار آبگرفتگی، از آغاز برآورد خسارت‌ها توسط عوامل اجرایی خبر داد.

شهاب صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بارندگی ۸۹ میلمتری در ایذه و وزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت در روز گذشته اظهار کرد: نتیجه این شرایط، جاری شدن روان‌آب در معابر و آبگرفتگی به صورت مقطعی بود که با تلاش عوامل مختلف، بخش عظیمی از این آبگرفتگی در حوزه شهری بعد از ساعاتی رفع شد و آبگرفتگی دو نقطه اصلی در حوزه راهداری نیز تا ساعت یک بامداد امروز (۱۱ مردادماه) رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سیلاب، ایذه یک کودک سه ساله در روستای قلعه سرد و یک مرد ۵۷ ساله در روستای ناشلیل مفقود شدند که صبح امروز جسد این مرد پیدا شده و جست‌وجو برای یافتن کودک مفقود ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: در صیدون باغملک نیز حدود ۵۰ میلیمتر بارندگی و همچنین بارندگی در قلعه تل و بخش شهری باغملک رخ داد که منجر به آبگرفتگی معابر شد اما طغیانی رخ نداد.

صدیقی بیان کرد: در پی این شرایط، مسیر باغملک به استان کهگلویه و بویر احمد مسدود شده است که عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

وی افزود: در دیگر نقاط به دلیل جاری شدن روان‌آب در مناطق روستایی شاهد تخریب سرآب‌های کشاورزی، قطع برق و قطع شبکه تلفن همراه در پی قطع برق ایستگاه در منطقه صیدون بوده‌ایم که این مشکل تا صبح امروز رفع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به آبرسانی با تانکر در بخش صیدون باغملک گفت: برآورد خسارت‌ها توسط عوامل اجرایی در حال انجام است.

صدیقی در خصوص وارد شدن خسارت به منازل نیز بیان کرد: ورود آب به منازل ناشی از طغیان رودخانه گزارش نشده اما بر اثر آبگرفتگی معابر، آب وارد چند منزل شده که خدمات‌رسانی انجام شده است. 

وی در خصوص تلفات انسانی این شرایط جوی تصریح کرد: فعالیت این سامانه تاکنون منجر کشته شدن یک مرد در سیلاب ایذه و مرگ سه نفر در پی اصابت صاعقه در باغملک، هفتکل  و رامشیر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان مدیریت بحران سیل تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید