Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود گفت: ستاد جوانی جمعیت هم فعال شده است و الزاماتی هم به ما ابلاغ شده است. در مجموعه بانکی مطابق امار بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا ۱۰ مرداد، ۲۱۷ هزار فقره وام فرزند آوری اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود گفت: در ۱۱ ماه نخست فعالیت دولت، ۸۵۰۰ میلیارد تومان کالا در انبارها تعیین تکلیف شده است که نسبت به گذشته ۱۳۷ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی دولت در رابطه با میزان خسارات سیل گفت: ارزیابی خسارت ها نهایی نشده است و فردا وزیر کشور در جلسه هیئت دولت گزارش به روز تری از خسارات ارائه می‌کنند. در جلسه گذشته دولت دو مدل برای تامین خسارات مطرح شد یکی روش سنتی است که دولت تنخواه را در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دادو سرانه ای را برای استانها تخصیص داده شده است . روش دوم فعال کردن صندوق بیمه همگانی حوادث بیمه طبیعی بود که وزیر اقتصاد گزارشی را در مورد امکان استفاده از بیمه حوادث طبیعی مطرح کردند تا امکان بهره برداری از این بیمه فراهم شود‌ . ۷هزار و ۴۰۰ نقاط حادثه خیز توسط وزارت نیرو شناسایی شده است چون سرعت اصلاح در سال های قبل کم بوده و بنا شد یک برنامه فوری تری را وزارت نیرو ارائه کند.‌

وی در ادامه گفت: ستاد جوانی جمعیت هم فعال شده است و الزاماتی هم به ما ابلاغ شده است. در مجموعه بانکی مطابق امار بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا ۱۰ مرداد، ۲۱۷ هزار فقره وام فرزند آوری اهدا شده است و مبلغ وام بیش از ۸۶ هزار میلیارد ریال بوده است.  در حوزه  وام ازدواج بیش از ۳۲۰ هزار وام پرداخت شده است.

در حال تکمیل است ... 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت سخنگوی دولت سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان