Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌برنامه «هیئت سلامت» با محور همبستگی به تهیه‌کنندگی موسی نظری هر روز از رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسی نظری تهیه‌کننده برنامه «هیئت سلامت» که از رادیو سلامت پخش می‌شود درباره این برنامه توضیح داد: این شبکه رادیویی بنا به اهدافی که دنبال می‌کند برای شنوندگان برنامه‌های متنوعی را روانه آنتن می‌کند؛ بنابراین در این ایام ویژه‌برنامه «هیئت سلامت» را پخش می‌کنیم که هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ با ساختار مجله‌ای پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این برنامه موضوعات متعددی را دستمایه قرار دادیم، اما محور اصلی برنامه همدلی و همبستگی است. همچنین به حضور ماندگار بانوی بزرگ حضرت زینب (س) می‌پردازیم که نقش بسیار موثری در زنده نگه داشتن قیام عاشورا داشتند و حضور ایشان در اتحاد و همبستگی بین یاران امام حسین (ع) را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

این تهیه‌کننده با اشاره به بخش‌های مقتل خوانی در این برنامه بیان کرد: یکی از بخش‌های ویژه‌برنامه «هیئت سلامت»، مقتل خوانی است که با اجرای مهدی رستمی پخش می‌شود. همچنین مستند‌هایی از خاطرات پزشکان جهادی در مناطق محروم و اتحاد بین مردم در شرایط سخت را بیان خواهیم کرد.

نظری درباره دیگر بخش‌های این برنامه عنوان کرد: «بسته‌های عشق»، آیتمی است که روایتگر رساندن نذورات به افراد نیازمند در سراسر کشور است. همچنین بخشی به نام «راه حسین (ع)» در برنامه داریم که شامل بسته صوتی و گفتگوی سارا اکبری با پزشکانی است که به زائران امام حسین (ع) خدمت می‌کنند.

این برنامه رادیویی به گویندگی فرشته قربانی، گزارشگری مرجان قندی و کارشناسی حجت الاسلام سعیدی از ساعت ۸ تا ۱۹ مرداد ماه هر روز همراه مخاطبان رادیو سلامت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رادیو سلامت حسینیه دانشجو محرم 1401 هیئت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت