Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه لایحه روان‌آب‌ها و سیلاب‌ها توسط شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در هشتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات مناسب انجام شده در سطح شهر تهران برای تبلیغات محیطی ماه محرم اظهار کرد: امیدواریم این فضا به معنویت و روحانیت بیشتر شهر کمک کند تا بتوانیم از ایثارگری‌های سرور و سالار شهیدان درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بی‌تردید تهران هنوز در معرض خطر سیل قرار دارد و امیدواریم با پیش‌بینی‌های مدیریت شهری اتفاقی در شهر رخ ندهد و شهرداری نیز لایحه‌ای در خصوص روان‌آب‌ها داشت که برای اعمال اصلاحات این لایحه را پس گرفت و قطعا باید موضوع سیلاب‌ها نیز به این لایحه اضافه شود.

چمران با بیان این‌که برخی مسیل‌ها به بزرگراه و خیابان تبدیل شده است، اضافه کرد: در بزرگراه شهید باکری میزان زیادی سیلاب‌ جاری شد اما چون برای عبور از آن فضایی پیش‌بینی شده بود حادثه‌ای رخ نداد اما اتفاقات کن، امامزاده داوود و دارآباد هشداری برای ما بود تا در این زمینه آماده باشیم و باید مطالعات گذشته را مجددا در دستور کار قرار دهیم و بررسی و پیگیری کنیم تا پیشگیری‌های لازم در این حوزه را محقق کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: پیشگیری تنها گزارشات هواشناسی نیست قطعا باید کاری کنیم که از روان‌آب‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم نه این‌که به شکل گل و لای به منازل و کسب و کار مردم آسیب بزند و این موضوع نیازمند برنامه ریزی است. ممکن است این حوادث را مجددا داشته باشیم. برنامه ریزی صحیح اگر صورت بگیرد می‌توانیم از منابع آبی به شکل بهینه بهره بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب سیل تابستانی سیل امام زاده داوود شوراي شهر تهران روان آب ها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم

محمد شالویی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزارت آموزش و پرورش به طور رسمی درخواست کرده تا نوجوان را در مدارس با سعدی و آثارش همچنین شاعران و ادبیان دیگر این مرز و بوم نظیر فردوسی و مولانا آشنا کند.
وی افزود: لازم است زندگی نامه، اوضاع و احوال شاعران برای معرفی بیشتر در کتاب‌های درسی گنجانده شود تا نوجوانان این شخصیت‌ها را به حافظه خویش بسپارند.
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: سعدی از شاعران نام دار و از یکه تازان زبان و ادب فارسی است که در جهان با همین نام و عنوان شناخته می‌شود.
مریم حامدی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود بود
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف