Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تاکتیکی استقلال شروع شده است

به نظر می رسد بعد از سه هفته، تمرینات بدنسازی استقلال به طور کامل به پایان رسیده است.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها در یک هفته تمرین در تهران و 2 هفته تمرین در ترکیه تمرینات فشرده بدنسازی را پشت سرگذاشتند تا ساپینتو بتواند یک هفته عقب ماندگی بدنی بازیکنانش را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا از استقلال خبر می رسد از روز گذشته ساپینتو تمرینات بدنسازی تیمش را پایان داد تا آبی ها تمرینات تاکتیکی را در مجموعه ورزشی انقلاب شروع کنند.

همچنین استقلال تا شروع لیگ برتر 2 بازی دوستانه برگزار می کند تا آبی ها بتوانند به هماهنگی بیشتری با هم برسند و شرایط بهتری کنار هم پیدا کنند.

اخبار داغ 

پوگبا نمی خواهد جام جهانی را از دست بدهد؛ او درمان ریسکی را انتخاب می کند؟ هالک قلابی؛ پدیده ای غریب در بی آبرویی، حقارت و خفت تصاویر لو رفته از پیراهن اول تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 خودزنی به شیوه 58 سال قبل؛ وقتی 6 بازیکن تیم ملی حذف شدند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان