Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تیمور دولتیاری گفت:در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق در محلات مختلف شهرستان بندرعباس و قطعی برق در برخی محلات با بررسی و کارشناسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بیشتر سرقت‌ها توسط افراد معتاد ولگرد و بلامکان انجام شده است.

او گفت: به منظور پیشگیری و کاهش وقوع سرقت به ویژه سرقت سیم و کابل برق از ابتدای امسال تا پایان تیرماه هزار و ۱۴۰ طرح جمع آوری معتادان و افراد ولگرد در محلات مختلف شهرستان بندرعباس اجرا و ۳ هزار و ۴۱۹ معتاد بلامکان و ۳۶۶ سارق سیم و کابل برق شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتیاری گفت: سارقان به ۳۵۵ فقره انواع سرقت از جمله سرقت سیم برق اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه از جمله انواع سیم و کابل برق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس به سوابق متعدد سارقان و معتادان دستگیر شده و رها شدن آنان بعد از انتقال به کمپ‌ها اشاره کرد و خواستار اعمال مجازات مناسب و بازدارنده از سوی مراجع قضایی برای مرتکبین جرایم مختلف به ویژه سرقت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سرقت سیم برق سیم و کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از بازداشت سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهرستان شاهرود، دستور تشکیل جلسه قرارگاه سرقت و بررسی ابعاد موضوع توسط تیم‌های تخصصی پلیس صادر شد. 

وی با اشاره به گشت‌زنی‌های هدفمند و شبانه‌روزی ماموران، ادامه داد: سارق سابقه‌دار با تلاش ماموران شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۰ متر سیم و کابل مخابرات سرقتی کشف و او با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شد. 

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: تامین نظم و امنیت بدون مشارکت مردم، امری غیرممکن است. پلیس از مردم قانونمدار می‌خواهد در صورت دیدن موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر