Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:31:21 GMT

با گذشت خانواده بمی؛ قاتل جوان از اعدام رهایی یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۷۷۳

با گذشت خانواده بمی؛ قاتل جوان از اعدام رهایی یافت

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در راستای پویش به عشق حسین علیه السلام میبخشم، یک فقره پرونده قتل عمد با همت طلایه داران صلح استان کرمان و شهرستان بم منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکوم از قصاص شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۱ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: قاتل که فردی جوان است، چهار سال پیش بدلیل عدم کنترل خشم مرتکب یک فقره قتل شده بود و در آستانه ی اجرای حکم قصاص به احترام ایام ماه محرم و احترام امام حسین (علیه السلام) از طرف مادر و پدر مقتول مورد بخشش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه خانواده نیکوکار بمی، افزود: والدین مقتول اعلام کردند تنها با قصاص قاتل فرزندمان آرام می گرفتیم، اما با حضور در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین و با شنیدن مرثیه سرایی و نوحه خوانی مداحان و ذاکران امام حسین(علیه السلام)، یک مرتبه پس از چند سال پافشاری برای اجرا حکم قصاص به عشق امام حسین (علیه السلام) و احترام به ماه محرم تصمیم به گذشت گرفتیم.

حمیدی با اشاره به اینکه عفو و بخشش از بالاترین فضایل اخلاقی است، گفت: از زحمات و تلاش صلح یاران و طلایه داران صلح استان کرمان قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون ایشان را مسئلت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رهایی از قصاص بم علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سنج و دمام از جمله آلاتی است که در جنوب کشور برای اعلام عزا استفاده می‌شود.

در شهر بندرعباس به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام این آئین سنتی توسط جوانان مسجد امام حسین علیه‌السلام برگزار شد.

کد خبر 6096574

دیگر خبرها

  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت