Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@15:22:57 GMT

40 روش برای یادگیری زبان انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۰۸۵۳

40 روش برای یادگیری زبان انگلیسی

 

 

از اشتباه کردن نترسید. اشتباهات نحوه یادگیری ماست. به آزمایش چیزهای جدید ادامه دهید، به اشتباه کردن ادامه دهید تا به یادگیری ادامه دهید.

اگر در محیطی کاملا انگلیسی زبان هستید. روش های مختلف بیان مطالب را یادداشت کنید و سعی کنید از آنها استفاده کنید.

وقتی خارج از منزل هستید یا آنلاین هستید و کلمات یا عبارات جدیدی می بینید، عکس بگیرید تا بتوانید بعداً بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بهترین آموزشگاه زبان آلمانی لیست شده اند.

هر روز تمرین کنید. تصمیم بگیرید که چقدر در هفته قرار است برای مطالعه وقت بگذارید و به آن پایبند باشید. آموزش رایگان زبان انگلیسی را بخوانید.

4 مهارت اصلی: خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را تمرین کنید. همه آنها به روش های مختلف به شما کمک می کنند تا پیشرفت کنید.

کلمات/عباراتی را که یاد می گیرید یادداشت کنید. 3 یا 4 مورد را برای تمرین هر روز انتخاب کنید.

وقتی کلمه/عبارت جدیدی پیدا کردید به این فکر کنید که چگونه می توانید از آن در جملات استفاده کنید و سعی کنید از آن در مکالمه استفاده کنید.

با حیوان خانگی خود به زبان انگلیسی صحبت کنید

حداقل یک بار در روز از وب سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان EC دیدن کنید و یک درس را کامل کنید.

اگر به یادگیری گفتار متصل علاقه دارید، نمایش انگلیسی زبانی را که دوست دارید انتخاب کنید و زیرنویس را برای چند دقیقه روشن کنید. برای آن چند دقیقه، به شدت روی تفاوت بین تلفظ و شکل نوشتاری تمرکز کنید.

خودت را بشناس. اگر اهل صبح نیستید، صبح مطالعه نکنید.

از رفت و آمدها و زمان مرده برای مرور آموخته های خود استفاده کنید.

هنگامی که در حال یادگیری کلمات جدید هستید، این کلمه را به تنهایی یاد نگیرید، همچنین به کلمات اطراف آن نگاه کنید تا به تسلط شما کمک کند.

برای خود یک هدف بلندمدت تعیین کنید، برای مثال شرکت در یک آزمون. زمانی که نیاز به مطالعه برای چیزی دارید، متوجه خواهید شد که سخت‌تر کار می‌کنید.

اینو گفتن بهتره فقط برای تست دادن درس نخونیم. به تصویر بزرگتر فکر کنید. وقتی به زبان انگلیسی تسلط دارید چه کاری می توانید انجام دهید؟ کیفیت زندگی شما چگونه بهبود خواهد یافت؟

اهداف کوتاه مدت نیز برای خود تعیین کنید و زمانی که به هر یک رسیدید به خود پاداش دهید. واقع بین باشید، اهداف دست نیافتنی تعیین نکنید وگرنه وقتی آنها را کامل نکنید انگیزه خود را از دست خواهید داد. چه چیزی را می توانید در زمانی که دارید به طور واقعی تکمیل کنید؟

انگلیسی در مورد برقراری ارتباط است، اهدافی را تعیین کنید که شخصی هستند نه زبانی، زیرا انگیزه بیشتری دارند، به عنوان مثال من می خواهم بتوانم درباره تعطیلاتم به دوستانم بگویم.

بدانید چه چیزی برای شما بهتر است. به این فکر کنید که چه روش هایی در گذشته برای شما موفق بوده اند.

اما برای روش های جدید یادگیری باز باشید. بیاموزید که چگونه نه تنها در مورد آنچه که کار می کند بلکه چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد فکر کنید.

کمک بگیر! اگر چیزی را متوجه نشدید، باید از کسی بپرسید. از معلم، همکلاسی ها یا دوستان خود کمک بخواهید.

مرور! مرور! مرور! مطمئن شوید که برای مرور مطالبی که در گذشته مطالعه کرده اید، وقت بگذارید.

این ایده خوبی نیست که به تنهایی بیش از 30 دقیقه در یک زمان مطالعه کنید. به طور منظم استراحت کنید، کمی هوای تازه بگیرید و پاهای خود را دراز کنید.

برای بالا رفتن از یک سطح عجله نکنید. یادگیری زبان انگلیسی به پیشرفت شما بستگی دارد، نه سطح شما. تا زمانی که در حال پیشرفت هستید، در سطح مناسبی هستید.

به یاد داشته باشید، شما می توانید از همه یاد بگیرید، خواه هم سطح باشند، چه سطح پایین تر یا بالاتر از شما.

فیلم‌ها/نمایش‌های تلویزیونی را که قبلاً به زبان خودتان دیده‌اید تماشا کنید. دنبال کردن آن آسان‌تر خواهد بود و می‌توانید روی حوزه‌های زبانی خاصی که به آن‌ها علاقه دارید تمرکز کنید.

خوانندگان درجه بندی شده را بخوانید. این کتاب ها مخصوصاً برای سطح شما نوشته شده اند. یک رمان کامل بخوانید. شما می توانید آن را انجام دهید! بعد از آن احساس خوبی خواهید داشت.

همچنین می‌توانید کتابی را که قبلاً به زبان خود خوانده‌اید، بخوانید. دنبال کردن آن را آسان تر می کند و به شما امکان می دهد از تجربه لذت ببرید.

مقالات آنلاین مکان خوبی برای یافتن ساختارهای غیرفعال هستند. یک مقاله را بخوانید و ببینید آیا می‌توانید جملات مفعول را پیدا کنید (به یاد داشته باشید - ما هنگام صحبت از آنها استفاده نمی‌کنیم).

ابتدا معنی کلی را بخوانید. نگران درک هر کلمه نباشید.

به مقاله برگردید و کلمات کلیدی را مشخص کنید. سعی کنید آنها را از روی محتوا حدس بزنید.

کلمات کلیدی را جستجو کنید تا حدس های خود را تأیید کنید.

برو و با استفاده از کلمات کلیدی تازه یاد گرفته شده، مقاله جالبی را که خوانده‌ای به کسی بگو.

هنگامی که یک کلمه جدید را یاد می گیرید، به تمام اشکال دیگر آن فکر کنید: زیبا (صفت)، زیبایی (اسم)، زیبا (قید).

پیشوندها (dis-، un-، re-) و پسوندها (-ly، -ment، -ful) را بیاموزید، اینها به شما کمک می کنند تا معنای کلمات را بفهمید و دایره لغات خود را بسازید.

هنگام ضبط واژگان، کلمات را بر اساس دسته بندی با هم گروه بندی کنید. به عنوان مثال: حمل و نقل (اتوبوس، ماشین، قطار، هواپیما، کشتی).

برای کلمات جدید، هجاها را بشمارید و محل استرس را پیدا کنید. فقط یک تاکید در هر کلمه و همیشه روی یک مصوت. افعال دو هجا معمولاً روی هجای دوم (beGIN) تاکید دارند. اسم های 2 هجا (TEAcher) و صفت ها (HAPpy) اغلب بر اولی تأکید دارند.

در حالی که روز خود را به تمرین به زبان انگلیسی می گذرانید، از صدای درون خود استفاده کنید. برای خود داستانی در مورد آخر هفته قبلی خود بگویید یا حتی فقط یک تفسیر از آنچه می توانید در حین رفتن به شهر ببینید.

فقط با یک کتاب نمی توانید انگلیسی یاد بگیرید. مانند رانندگی با ماشین، فقط از طریق انجام آن می توانید یاد بگیرید. فرصت هایی برای صحبت کردن پیدا کنید. سعی کنید یک رویداد تبادل زبان محلی پیدا کنید.

هنگام یادگیری گرامر، فرم مهم است اما به اندازه درک نحوه استفاده از آن در مکالمه مهم نیست.

یک دفتر خاطرات یا ژورنال انگلیسی داشته باشید. با نوشتن چند جمله در روز شروع کنید و سپس به نوشتن عادت کنید. کلمات، عبارات و نکات زبان جدیدی را که یاد گرفته اید امتحان کنید.

 

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا یادگیری زبان انگلیسی روش های یادگیری زبان انگلیسی آموزش رایگان زبان انگلیسی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!

 
به گزارش تابناک به نقل از کالچر تریپ، در کشور سوئیس برای حفظ محیط زیست قوانین بسیاری وجود دارد ولی یک سری قوانین خاص دیگر هم دارد که کمتر در کشور دیگری پیدا می‌شود.

 

قانون شماره 1: در کشور سوئیس در جهت تکریم افراد هیچ والدینی حق ندارد اسم‌های عجیب و غریب روی نوزادان خود بگذارند.

قانون شماره 2: بعد از ساعت 10 شب نمی‌توانید ایستاده ادرار کنید.

قانون شماره 3: شما نمی توانید بعد از ساعت 10 شب دستشویی‌های خود را تمیز کنید.

قانون شماره 4: شهروندان سوئیسی باید برای سگ خانگی خود مالیات پرداخت کنند.

قانون شماره 5: هیچ کس حق ندارد یک حیوان خانگی داشته باشد. به عبارتی همه باید برای سگ‌ها یا دیگر حیوانات خانگی خود یک دوست یا جفت داشته باشند.

قانون شماره 6: یکشنبه‌ها نمی‌توانید بیرون آشغال بگذارید.

قانون شماره 7: یکشنبه‌ها نمی توانید چمن خانه خود را کوتاه کنید.

قانون شماره 8: خطوط هوایی باید برای هر پرواز خود به خاطر آلودگی صوتی جریمه پرداخت کنند.

قانون شماره 9: پیاده‌روی با لباس زیر در این کشور ممنوع شده است.

 

 

اطلاعات آنلاین

 

دیگر خبرها

  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا