Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال در طرح اطعام و احسان حسینی با کمک و مشارکت مردم خیر، ۹ هزار و ۷۰۰ مورد سبد کالا و ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان تا پایان ماه صفر توزیع شود.

فرهادی افزود:طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا انتهای ماه صفر هم ادامه دارد و ان شاالله با مشارکت مردم بحث توزیع غذای گرم و سبد کالا را در این بازه زمانی در بین خانواده‌های نیازمند داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح غذای گرم و سبد کالا در بین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد توزیع می‌شود همچنین از طریق مراکز نیکوکاری هم این غذای گرم و سبد کالا در بین خانواده‌های نیازمندی که در محلات شناسایی شدند، توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین در ادامه گفت: همچنین امکان پخت غذا هم توسط خیران و نیکوکاران وجود دارد که با مساجد و هیئت‌ها تفاهم نامه‌هایی امضا کردیم که اگر کسی نذوراتی دارد می‌تواند در این هیئت‌ها و یا مساجد غذا را پخته و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین  اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر و مراکز، کمک‌های خود را داشته باشند و هم اینکه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ واریز کرده و یا با شماره گیری کد مهربانی ۰۲۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا با مراجعه به سایت امداد کمک‌های خود را به صورت غیرحضوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غذای گرم کمیته امداد محرم1401 نیازمندان استان بین خانواده کمیته امداد سبد کالا غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین