Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کریستیانو رونالدو به دنبال جدایی از منچستریونایتد بود اما از آنجایی که هیچ باشگاه علاقه‌ای به جذب او نداشته، این ستاره پرتغالی مجبور به ماندن در منچستر شده است.
به گزارش آریا، پس از به وجود آوردن حواشی فراوان، کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند. وضعیت کنونی حاکی از آن دارد که کریستیانو رونالدو مجبور به ماندن در منچستریونایتد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، یونایتد نیز از اصرار خود مبنی بر فروشی نبودن رونالدو دست نکشیده است. وضعیت کنونی رونالدو باعث شده تا اجرای برنامه‌های اریک تن هاخ برای شروع فصل به خطر بیافتد اما این مربی هلندی تمام تلاش خود را می‌کند تا از این حواشی عبور کند. 
چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن همگی انتقال کریستیانو رونالدو را رد کرده‌اند. هیچ توافقی با ناپولی وجود ندارد و انتقال به این باشگاه موضوع جدی نیست. انتقال رونالدو به باشگاه پیشین خود اسپورتینگ لیسبون نیز، فاصله زیادی با واقعیت دارد و بی معنی است. در خوشبینانه‌ترین حالت انتظار می‌رود کریستیانو رونالدو در اولین بازی مچستریونایتد در لیگ برتر مقابل برایتون روی نیمکت حضور داشته باشد.
ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان باعث شد از همان اواخر فصل گذشته شایعاتی در مورد تمایل کریستیانو رونالدو، گلزن 37 ساله و باتجربه، به جدایی از این باشگاه شنیده شود و این اخبار با غیبت رونالدو در اردوی پیش فصل باشگاه در آسیا شدت گرفت. این ستاره پرافتخار ابتدا دلایل خانوادگی را علت اصلی این تصمیم عنوان کرد اما در همان مقطع نیز به نظر می‌رسید کریستیانو رونالدو تمایلی به ماندن در اولدترافورد ندارد و تحرکات این بازیکن برای جدایی آغاز شده است.
در نهایت هیچ تیم بزرگی به صورت جدی برای خرید این گلزن بزرگ اقدام نکرد و در واقع چاره‌ای پیش روی او جز بازگشت به تمرینات نبود. رونالدو هفته گذشته بالاخره در کمپ تمرینی باشگاه حضور یافت تا امید هواداران یونایتد برای ماندن او افزایش یابد. پس از تنها دو جلسه تمرین، کریستیانو رونالدو اولین بازی پیش فصل خود را در جریان تساوی 1-1 مقابل رایو وایه‌کانو انجام داد و البته بعد از تنها یک نیمه تعویض شد. اما این ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان مسابقه تصمیم به ترک استادیوم اولدترافورد و بازگشت به خانه گرفت و به نظر می‌رسد این رفتار چندان به مذاق اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد خوش نیامده است.
نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد معمولا بازیکنانی که در روز مسابقه در زمین حتی برای دقایقی حضور داشته‌اند، باید در پایان بازی نیز راهی رختکن شوند تا سرمربی تیم در مورد اتفاقات مسابقه با آنها صحبت کند. اما رونالدو 10 دقیقه قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کرد و تمایلی به حضور در رختکن در پایان دیدار دوستانه برابر رایو وایه‌کانو نشان نداد. به عنوان مثال دیوگو دالوت که در لیست تیم در روز مسابقه حضور نداشت نیز زودتر از حالت عادی استادیوم را ترک کرد، اما معمولا این شرایط در مورد بازیکنان ثابت کمی متفاوت است.
هنوز مشخص نیست رونالدو قصد دارد فصل بعد در ترکیب منچستریونایتد به میدان برود یا نه. اما حداقل شواهد حاکی از آن است فعلا چاره‌ای جز ماندن پیش روی این ستاره بزرگ نمانده و مدیران باشگاه نیز از اصرار مبنی بر تمایل به حفظ شماره هفت ترکیب شیاطین سرخ، عقب نشینی نمی‌کنند. در حقیقت به نظر می‌رسد هیچ تیمی حاضر به خرید رونالدو در شرایط فعلی نیست و به همین دلیل ماندن در اولدترافورد نه انتخاب او، بلکه تنها گزینه ممکن محسوب می‌شود. تیم هایی چون چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن همگی از جذب کریستیانو رونالدو انصراف داده‌اند، مذاکرات با ناپولی خوب پیش نرفته و انتقال قرضی به اسپورتینگ لیسبون نیز شایعه‌ای خیالی محسوب می‌شود.
سن و سال این بازیکن و البته دستمزد هنگفت او، باعث شده کمتر تیمی حاضر به ریسک جذب رونالدو در این شرایط باشد. به هر حال رونالدو اردوی پیش فصل را از دست داد و بعید است اریک تن هاخ حداقل در هفته های ابتدایی تمام 90 دقیقه را به او میدان دهد. در فاصله چهار ماه مانده تا شروع جام جهانی، رونالدو در شرایطی بحرانی قرار گرفته و از تمرکز لازم برای شروع فصلی درخشان برخوردار نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایان حواشی و شایعات کریستیانو رونالدو منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم

در جریان پیروزی امشب النصر مقابل الوحده در لیگ حرفه ای عربستان، کریستیانو رونالدو 3 گل از 6 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (25.8MB)

دیگر خبرها

  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)