Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، همزمان با هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور انتخاب بازرس اصلی تشکیل و همچنین ناظر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران انتخاب شد.

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به استعفای بازرس اصلی به دلیل اشتغال در بخشی دیگر و انتخاب بازرس جدید اظهار داشت: بر این اساس محمدحسین نوروزی به عنوان بازرس اصلی شرکت واحد پیشنهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است محمدحسین نوروزی با حداکثر آراء موافق به عنوان بازرس اصلی این مجمع انتخاب شد.

در ادامه هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت نظارت حین انجام کار و وظایف و عملیات هیات عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و مصطفی قنبرنژاد به عنوان ناظر انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت اتوبوسرانی اتوبوسرانی تاکسیرانی بازرس اصلی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت