Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بانک آینده و شرکت ‌امداد خودرو ایران بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه کسب‌وکار و بانکداری نوین، تأکید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا،  ارائه انواع خدمات در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، بیمه‌ای، تجاری، گردشگری، تفریحی، عملیات بانکداری الکترونیکی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی از سوی بانک آینده به شرکت امداد خودرو ایران و شرکت‌های پیمان‌کاری آن از جمله خدمات قابل‌ارائه در این تفاهم‌نامه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم‌چنین اعطای انواع تسهیلات در قالب طرح‌های «آینده‌داران»، «طراوت»، «کارا» و «کارگشا»، اعطای وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، صدور کارت اعتباری برای کارکنان این شرکت و شرکت‌های هم‌گروه از دیگر موضوعات مطرح در این تفاهم‌نامه بود.
تمرکز بخشی از عملیات بانکی شرکت امداد خودرو ایران و شرکت‌های طرف قرارداد و پیمان‌کاران آن، از طریق افتتاح حساب و تمرکز حساب‌ها نزد بانک، اخذ ضمانت‌نامه‌ها، تمرکز حساب‌های واریز حقوق کارکنان این شرکت و شرکت‌های پیمان‌کار نزد بانک آینده، از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند