Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، به دنبال بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در برخی از استان‌ها که منجر به بروز خسارت به برخی از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی از جمله زنبورداری، دامپروری، مرغداری، آبزی‌پروری و باغات و مزارع گردید، قاعدتا تمام محصولات در حوزه زراعی و باغی مشمول آسیب و خسارت نشده است؛ کما اینکه در خصوص واحدهای دامی نیز تمام دام‌ها و مرغ‌های واحدهای مرغداری تلف نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو همین موضوع و جهت مدیریت بهتر موضوع با نظارت و مساعدت همکاران دامپزشک در واحدها، طیور زنده از طیور غیرزنده داخل فارم‌ها تفکیک گردید و به فوریت مبادرت به ارسال آنها به کشتارگاه‌ها شد.

در این میان، آنچه به عنوان کلیپی تقطیع شده از یک کشتارگاه در استان اصفهان با مرغ‌های آغشته به علائم آغشتگی به گِل‌ ناشی از سیلاب در فضای مجازی منتشر شده و تصاویر عدم تحرک آنها در برش کوتاه ویدیو، موجب بروز شُبهه در برخی شُبهه‌افکنان گردیده است؛ روند طبیعی ناشی از واردساختن شوک به مرغ‌ها پیش از ذبح شرعی است و لازم به ذکر است ذبح این مرغ ها در حضور ناظر شرعی مستقر در کشتارگاه در صورت انجام بوده است.

 لذا هرگونه ادعایی مبنی بر عرضه مرغ مُردار به کشتارگاه از اساس تکذیب می‌شود؛ کما اینکه نگهداری مرغ‌های زنده گرفتار سیلاب در آن شرایط غیرممکن نگهداری در محیطی که تاسیسات آن آسیب دیده است، به لحاظ منطقی و اقتصادی و پرهیز از حیف و میل مرغ‌های زنده و سالم واقع‌بینانه نبوده و نیست.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سیل مرغ سازمان دامپزشکی کشور اخبار مرتبط سلامت عسل و مرغ از تیرماه بررسی می‌شود ۱۳۹۹/۴/۴ قطعه بندی و طعم دار کردن مرغ ممنوع شد ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ماجرای مرغ‌های معتاد به تریاک چیست؟ ۱۳۹۸/۷/۱۴ ایران به چین محصولات دامی صادر می‌کند ۱۳۹۸/۵/۲۶ زمان عرضه مرغ از کشتارگاه‌های رتبه‌بندی شده اعلام شد ۱۳۹۸/۴/۱۷ افزایش سهمیه گوشت و مرغ مناطق سیل‌زده خوزستان ۱۳۹۸/۱/۱۸ آخرین ویدیو ها این سارق حرفه ای در کسری از ثانیه ضبط ماشین را زد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۲:۰۹ میلیاردر شدن با جلب ترحم مردم؛ ماجرای مافیای تکدی گری در ایران ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۱:۱۴ گریه خسرو شکیبایی برای امام حسین (ع) در پشت صحنه سریال + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۱:۱۱ وانت پیکانی که به اندازه بنز آپشن دارد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۰:۴۶ شهربانو منصوریان مربی جدید هالک ایرانی شد؟+ فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۰:۴۱ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۱۸ تکذیب عرضه مرغ های تلف شده در سیل به کشتارگاه ها ۱۲:۱۴ چند درصد از بنزین مصرفی کشور به نرخ آزاد است؟ ۱۲:۱۲ تست بینایی؛ چند حیوان در تصویر می بینید؟ ۱۲:۱۱ چرا رشد اقتصاد ترکیه فریبنده است؟ ۱۲:۰۵ پای ایران خودرو و سایپا هم به بورس کالا باز شد ۱۲:۰۳ صعود تاریخی هندبال ایران به جمع ۱۶ تیم برتر جهان با حمایت ایرانسل ۱۱:۴۹ تولید همبرگر با استفاده از خاک اره! ۱۱:۴۶ قیمت نهایی واحدهای نهضت ملی مسکن مشخص شد؟ ۱۱:۴۴ ۶ راهکار فوری برای کنترل خونریزی بینی در تابستان ۱۱:۴۲ حقایق باورنکردنی درباره سیمکارت های میلیاردی؛ خرید خط ۰۹۱۲ چند تمام می شود؟ ۱۱:۳۶ چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟ +ویدئو ۱۱:۳۵ نرخ رسمی ۹ ارز افزایش یافت ۱۱:۳۴ فوت و فن خوشمزه و خوشرنگ شدن شربت آلبالو ۱۱:۳۴ صدور بیانیه آمریکا، فرانسه و انگلیس درباره برنامه هسته ای ایران ۱۱:۳۲ بایدن: ایمن الظواهری را در افغانستان کشتیم ۱۱:۳۱ نتایج اولیه کنکور سراسری امشب اعلام می‌شود ۱۱:۳۰ قیمت طلا امروز یازدهم مرداد در بازار (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار) ۱۱:۳۰ قیمت لیر امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ قیمت یورو امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ قیمت دلار امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ قیمت پوند امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ قیمت درهم امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۲۹ واکنش ایران به تحریم‌ های جدید واشنگتن ۱۱:۲۸ آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان ۱۱:۲۶ سومین کارت زرد مجلس به کابینه سیزدهم ۱۱:۲۳ احمد علم‌ الهدی: سکوت در برابر مفاسد و بی حجابی‌ ها جامعه را به سمت یزیدی شدن می‌ برد ۱۱:۱۹ دانلود نوحه و مداحی برای شب چهارم محرم ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸ واکنش چمران به تفکیک اتوبوس زنان و مردان ۱۱:۰۳ اولویت اول ما برداشت از میادین مشترک گازی و نفتی است ۱۱:۰۰ ماجرای رفع فیلتر تلگرام چه بود؟ ۱۰:۵۶ عمل جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده با موفقیت انجام شد ۱۰:۵۵ شاخص کل؛ سبزی که سبز نیست! / ارزش معاملات خرد به هزار میلیارد هم نرسید ۱۰:۴۷ عذرخواهی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای قطعی اینترنت ۱۰:۴۶ وانت پیکانی که به اندازه بنز آپشن دارد + فیلم ۱۰:۴۴ بیدار شدن مکرر درخواب چه علتی دارد؟ ۱۰:۴۱ شهربانو منصوریان مربی جدید هالک ایرانی شد؟+ فیلم ۱۰:۱۶ با پول یک ۲۰۶ می توانستید ۱۰۶ متر خانه در تهران بخرید! ۱۰:۰۹ تولیدکنندگان چطور چک برگشتی خود را رفع تعلیق کنند؟ ۱۰:۰۰ خرید مسکن با بودجه ۵ میلیارد تومان در غرب تهران ۰۹:۵۶ ارزش صادراتی یک کفش دست دوز معادل یک بشکه نفت ۰۹:۵۰ جنجال بازگشت قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰ ادامه دارد! / سوال نمایندگان مجلس: شرط ما چه شد؟ ۰۹:۴۲ طلای جهانی چقدر افزایش یافت؟ ۰۹:۳۴ افت قیمت بیت کوین به کانال ۲۲ هزار دلاری ۰۹:۲۸ نگاه حمایتی دولت به بازار سرمایه تغییر نکرده است ۰۹:۲۸ دست‌یابی به بالاترین شاخص کیفی درصد مطابقت با سفارش محصولات در مجتمع فولاد سبا ۰۹:۱۸ کدام واکسن های کرونا حذف شدند؟ ۰۹:۰۷ نفت دو رقمی شد ۰۸:۵۱ حمله تند میثاقی به تاج در پرونده ویلموتس + فیلم ۰۸:۲۹ اعلام پرترددترین معابر پایتخت ۰۸:۲۵ امروز در کدام استان ها باران می بارد؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل مرغ سازمان دامپزشکی کشور امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱ کشتارگاه ها عرضه مرغ مرغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در عرضه چای نداریم

رضا کنگری، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از آرامش حاکم بر بازار برنج خبر داد و گفت:  قیمت کنونی هر کیلو برنج هاشمی در بنکداری‌ها به ۱۱۶ هزار تومان، برنج فجر  ۷۰ هزار تومان و شیرودی ۷۵ هزار تومان رسیده است.

به گفته او، هم اکنون کمبودی در عرضه اقلام اساسی همچون برنج و شکر نداریم و تنها در حوزه قیمت باید نظارت دقیق در بازار صورت بگیرد.

کنگری با بیان اینکه چای یکی از اقلام پرمصرف سبدخانوار محسوب می شود، افزود: علی رغم تغییر قیمت چای، این محصول به‌ وفور در بازار موجود است و کمبودی در این زمینه نداریم.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی ادامه داد: در بازار شکر برخی تولیدکنندگان و تجار به بهانه مالیات ارزش افزوده، قیمت را افزایش داده‌اند، به طوریکه قیمت شکر در بازار به ۴۰ هزار تومان رسیده است. همچنین تولیدکنندگان به دلیل شفاف نبودن موضوع ارزش افزوده برای کالا‌های اساسی چک ۱۰ درصدی دو ماهه از خریداران دریافت می‌کنند.

او افزود: تا زمانیکه عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی نداشته باشد، قیمت کالا با نوساناتی در بازار روبروست، در حالیکه با ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، بازار ثبات دارد.

کنگری گفت: علی رغم وفور کالاهای اساسی همچون شکر، روغن و برنج در بازار، اما برخی تولیدکنندگان و تجار به بهانه تغییر نرخ مالیات ارزش افزوده سلیقه‌ای عمل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • هجوم برای خرید طلا
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱