Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@01:15:40 GMT

تبلیغ شعائر اسلامی یک وظیفه همگانی است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۱۴۳۷

تبلیغ شعائر اسلامی یک وظیفه همگانی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام « هادی خلیلی» روز سه‌شنبه در نشست خبری ویژه گرامیداشت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در اراک افزود: مردم در حکومت اسلامی وظیفه و رسالت سنگینی در راستای حفظ و ادامه راه این حکومت دارند و کوتاهی در این مسیر نابخشودنی است و مدیونی در پی دارد.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سال ۵۹ به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت و این شورا در استان مرکزی از زمان تاسیس تاکنون با ۲ رویکرد مهم افزایش تعامل و تقویت مشارکت و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم، برنامه‌های خود را با قدرت ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در راستای افزایش تعامل و تقویت مشارکت، هیات‌های اندیشه‌ورز با حضور نمایندگان مختلف از تشکل‌ها، سمن‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شده و تاکنون گام‌های بلندی در این مسیر برداشته شده و در این خصوص نیز اصحاب رسانه‌ نقش موثری داشته و دارند.

حجت الاسلام خلیلی اظهار داشت: اگر امروز روشنگری در جامعه صورت نگیرد، جوانان و نوجوانان مسیر آینده را به اشتباه خواهند رفت.

وی عنوان کرد: جهاد تبیین یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و در این راستا، گروه‌های جهادگران تبیینی در استان تشکیل شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی یادآور شد: یکی از مناسبت‌های مهم، امسال، بزرگداشت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی بود که با وجود تعطیلات نوروز استقبال مردم در آیین گرامیداشت این روز که در ۳۰ محل برپایی نمازجمعه استان مرکزی برگزار شد، پررنگ بود.  

حجت الاسلام خلیلی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم  امسال، راهپیمایی روز جهانی قدس بود که در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد و حماسه‌های ماندگاری توسط اقشار مختلف این استان خلق شد.

وی اظهار داشت: استان مرکزی استان امامین انقلاب است و این مهم رسالت و وظیفه مسئولان و مردم این استان را سنگین‌تر کرده است.

وی بیان کرد: امسال به مناسبت ۱۴ خرداد و سالروز رحلت امام خمینی (ره) نیز  ۶ هزار زائر پس از ۲ سال شرایط کرونایی، به مرقد مطهر ایشان اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: دنیای امروز عصر اطلاعات و انتشار سریع اخبار است و جامعه‌ای توسعه یافته تلقی می‌شود که بتواند در کنار شاخصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بر معیار آگاهی بخشی عمومی، اطلاعات و در حقیقت عنصر دانایی تاکید کند.

« مهدی عظیمی نژاد» افزود: در چنین شرایطی، رسانه‌ها و خبرنگاران نقش اساسی دارند و بی‌شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نیست.

وی با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پرچمداران عرصه جهاد تبیین هستند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد