Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:14:06 GMT

رونمایی از ۳۱ کتاب تاریخ شفاهی وزش

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۱۴۵۲

رونمایی از ۳۱ کتاب تاریخ شفاهی وزش

مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، رونمایی از ۳۱  عنوان کتاب تاریخ شفاهی ورزش در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و حجت الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا صالحی امیری در این مراسم بیان کرد:  ورزش ایران امروز به خودش می بالد. ای کاش فرصت بود که راجع همه شما عزیزانی که در این مراسم حضور داشتید سخن می گفتم تا همه جهانیان بدانند ذخایر ورزشی ما از ذخایر بانک مرکزی هم با ارزش تر است. همه باید از این بزرگان قدرشناسی کنیم و هر کسی این کار  را نکند، کفر نعمت کرده است. باید این پیام را منتقل کنیم ورزش ایران همیشه حیات داشته است. روزی را شاهد خواهیم بود تندیس و کتاب تاریخ شفاهی همه این بزرگان جمع رونمایی می شود.

ایوبی دبیر کل یونسکو در این مراسم گفت: اگر انسان‌های فرهیخته و باتجربه در هر جایی باشند برکات زیادی نصیب کشور خواهد شد. تاریخ شفاهی به ظاهر کار آسان اما کار دشواری است. بیرون کشیدن تاریخ از دل پیشکسوتان کار راحتی نیست. کسانی که این کار را انجام می‌دهند باید از زوایای مختلف با افراد به گفت‌وگو بنشینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاریخ شفاهی ورزش ایران کتاب تاریخ شفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • مجتهدی فلسفه غرب را در بستر تاریخ غربی و ایران آموزش می‌داد
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب