Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:26:54 GMT

نوبت مدیریت تراکتور به بهتاج رسید!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۱۴۸۷

نوبت مدیریت تراکتور به بهتاج رسید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان لیگ بیست و دوم می شد پیش بینی کرد که میرمعصوم سهرابی به پایان کار در تراکتور رسیده است. مدیرعامل سرخ پوشان کمترین نقش را در تصمیمات کلان و نقل و انتقالات داشت. در این مدت حتی یک عکس از او در معرفی بازیکنان جدید منتشر نشد تا بحث جدایی جدی نه بلکه قطعی شود. در بازگشت تیم از اردوی ترکیه بود که این باشگاه تراکتور رسما این موضوع را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب بعدی تراکتور، بهتاج بود. سهرابی که خود نیز از پایان کارش مطلع شده بود، پیش دستی کرده و استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرد. هیأت مدیره باشگاه تراکتور نیز روز گذشته پس از موافقت با استعفای او، ایوب بهتاج را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب کرد. مراسم تودیع میر معصوم سهرابی و معارفه ایوب بهتاج، صبح امروز در محل باشگاه واقع در مجموعه اقتصادی-ورزشی بنیان دیزل انجام شد.

در این مراسم که در جمع مدیران و کارکنان باشگاه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات میرمعصوم سهرابی طی مدت عهده‌داری مسؤولیت مدیرعاملی باشگاه، ایوب بهتاج به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه معرفی شد.
بهتاج در سال 1397 به عنوان مدیرعامل در تراکتور فعالیت کرده بود. او تا سال پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز بود و حالا برای دومین بار مدیریت در تراکتور را تجربه خواهد کرد. چرخه تغییر مدیرعامل و استفاده از نفرات سابق در بازه های زمانی کوتاه، موضوعی است که در باشگاه تراکتور به امری رایج تبدیل شده و این باشگاه امسال را نیز با مدیری جدید شروع می کند تا حداقل ثبات مدیریتی را در فوتبال ایران داشته باشد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد

خبر برکناری علی خطیر که شب گذشته اعلام شده بود، امروز به صورت عجیبی توسط رسانه رسمی استقلال اعلام شد. آبی‌ها این موضوع را در رسانه‌های رسمی خود اعلام کرده و پس از مدتی نیز این خبر را از روی خروجی تمامی شبکه‌های اجتماعی خود پاک کردند.

اما پس از گذشت دقایقی، دوباره همان متن خبر قبلی مبنی بر برکناری علی خطیر توسط اعضای هیئت مدیره منتشر گردید که مشخص نیست علت پاک شدن این خبر و انتشار دوباره همان خبر با همان متن قبلی چیست.

اما نکته جالب این است که همزمان با انتشار دوباره این خبر در رسانه رسمی باشگاه استقلال، هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک آبی‌ها نیز این خبر را پوشش داد و از انتصاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال خبر داد.

در متن اطلاعیه مالک باشگاه استقلال آمده است:

با تصمیم هیئت مدیره تیم استقلال، فرشید هاشم سمیعی، نائب رییس هیئت مدیره باشگاه، با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

هیئت مدیره این تیم همچنین از زحمات علی خطیر که تا پیش از این مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال را عهده‌دار بود، قدردانی و نهایت تشکر خود را اعلام کرد.

کد خبر 848957 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!