Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:18:35 GMT

۲۲ استان درگیر شدند/۳,۰۰۰ کیلومتر راه تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۱۶۸۸

۲۲ استان درگیر شدند/۳,۰۰۰ کیلومتر راه تخریب شد

سیل در هفته گذشته ۲۲ استان را درگیر کرد موجب تخریب سه هزار کیلومتر راه شد و بیشترین حجم تخریب در محورهای استان‌های جنوبی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار کرد: میزان خسارات وارده بر جاده‌های اصلی و غیرشریانی و روستایی بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد است و چهار محور اصلی در حال حاضر بسته است که مسیر جایگزین برای آن‌ها تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین غلام عباس بهرامی نیا، مدیر کل امور عملیات و تجهیزات و مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: سیلی که در هفته گذشته ۲۲ استان را درگیر کرد موجب تخریب سه هزار کیلومتر راه شد و بیشترین حجم تخریب در محورهای استان‌های جنوبی است.

وی افزود: راهداران در ۷۱ نقطه در حال بازگشایی مسیر مردم هستند و تاکنون ۴۵ هزار متر مکعب آوار برداری صورت گرفته است.

مدیر کل امور عملیات و تجهیزات و مدیریت بحران سازمان راهداری گفت :۵۳ محور تاکنون بازگشایی شده و ۱۸ محور همچنان بسته و ۱۳ محور هم غیر شریانی و حدود ۳۰۰ محور روستایی هم هنوز بسته است.

بهرامی نیا گفت: یکی از مشکلات سازمان راهداری فرسودگی ناوگان و تجهیزات راهداری است.

آخرین آمار خسارت به راه‌های استان اصفهان

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی چند روز اخیر و جاری شدن سیل، خساراتی به ۱۸ شهرستان استان وارد شد.

وی افزود: همچنین خسارت‌هایی به ۹۸ کیلومتر از راه‌های روستایی و جاده‌ای، ۶۱ دستگاه ابنیه فنی و پل‌ها، ۲۱۳ کیلومتر از ایل‌راه‌های عشایری وارد شد.

کد خبر 593189

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خسارت سیل به جاده های کشور راهداری سیل سیلاب خسارت سیل خسارت سیلاب میزان خسارت سیل در کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان