Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت کرونایی استان اردبیل با بیان اینکه از هفته گذشته تاکنون روزانه آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان روندی افزایشی را طی کرده است، اظهار کرد: شمار بیماران قطعی ابتلاء به کرونا در استان اردبیل به ۳۸ نفر رسید.

وی با اشاره به فوت یک نفر بر اثر ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۶ نفر به بیمارستان‌ها و ۲۲۷ نفر به مراکز بهداشتی به صورت سرپایی مراجعه داشته و ۱۴ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: بر اساس آخرین رنگ‌بندی‌ها پنج شهرستان استان در وضعیت زرد و مابقی شهرها نیز در وضعیت آبی متزلزل قرار دارند که به تناسب تعداد بستری‌ها، رنگ آنها در هفته‌های آینده تغییر می‌یابد.

محمدیان اردی با بیان اینکه تعداد ۸ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و ۱۶ بیمار پس از بهبودی مرخص شده اند، افزود: از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی گفت: بهترین راه مبارزه با کرونا، پیشگیری از آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است که در این راستا باید خودمان بهداشت فردی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و به دیگران هم گوش زد کنیم.

کد خبر 5554024

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا واکسن کرونا اردبیل دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل مهر سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا بارش باران کرمانشاه سیل کرمان مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری آمار کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل اظهار کرد: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، گفت: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌کذاران برای توسعه و عمران اردبیل خاطرنشان کرد: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

کد خبر 6088396

دیگر خبرها

  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد