Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت با بیان اینکه احداث پروژه‌های بزرگ مقیاس گام مهمی برای توسعه و پیشرفت شهر تهران است، تاکید کرد: با انتقال خطوط راه آهن از مناطق ١٧ و ١٨ تهران به زیر زمین که در مسیر تونلی به طول ٩ کیلومتر توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام شده است فضای خوبی روی این تونل برای بهره برداری از طرح‌های محرک توسعه ایجاد شده است که یکی از این فرصت‌ها ایجاد مجموعه پارکینگ خودروهای سواری با ظرفیت ٣ هزار خودرو است که از نظر ظرفیت پذیرش خودرو می‌توان به عنوان بزرگترین پارکینگ سرپوشیده کشور از آن نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی منش مدیرکل راه آهن تهران نیز با اشاره به رویکرد تعاملی و رو به پیشرفت راه آهن تهران بیان کرد، ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های خطوط ریلی و اماکن تحت اختیار این اداره از اهداف راه آهن تهران است که با تعامل سازنده بین ادارات و سازمان‌ها در تلاش هستیم از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم و در همین راستا سازمان نوسازی شهر تهران استقبال خوبی از فرصت‌های موجود نموده است.

در ادامه سرپرست سازمان نوسازی و مدیرکل کل راه آهن تهران به همراه کارشناسان با یک دستگاه دریزین از تونل و امکانات موجود بازدید نموده و به صورت میدانی به بررسی وضعیت موجود پرداختند.

کد خبر 5554046

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سازمان نوسازی شهر تهران راه آهن تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران محرم 1401 سیلاب سیل امامزاده داوود هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امام زاده داود شورای شهر ماه محرم سازمان هواشناسی سازمان تامین اجتماعی مدیریت بحران کمیته امداد امام خمینی مهدی چمران راه آهن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: وضعیت تجهیزات و اقلام منوریل قم در گمرکات کشور از جمله اقدامات سال ۱۴۰۲ در پروژه منوریل بود.

محمد رضا انگشت‌باف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص پروژه منوریل در شهر قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تجهیزات مخابراتی پروژه منوریل به گمرک قم انتقال پیدا کرد و پیگیری‌های لازم جهت خروج تجهیزات منوریل از حالت متروکه انجام شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای ادامه پروژه منوریل تا منطقه پردیسان افزود: در این زمینه نیاز به مطالعات کارشناسی برای تصمیم‌گیری ارکان مسئله وجود داشت.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه در سال گذشته مطالعاتی در جهت ساماندهی پروژه منوریل انجام شد، خاطرنشان کرد: رئوس این مطالعات شامل دریافت و بررسی اطلاعات موجود و فرادست و شناخت وضع موجود، پاسخ به سوالات کلیدی پیاده سازی مونوریل، معرفی سناریوهای ممکن برای توسعه مونوریل به سمت پردیسان و ارزیابی سناریوهای پیشنهادی برای توسعه مونوریل به سمت این شهرک بود.

انگشت‌باف با اشاره به نتیجه مطالعات انجام شده تاکید کرد: بر اساس مطالعات انجام شده خطوط ریلی مصوب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم یعنی خط یک و دو متروی قم، دارای منافع مالی و اقتصادی بیشتری نسبت به گزینه‌های پیشنهادی جدید است.

وی با اشاره به اینکه به عقیده مشاور اجرای پروژه منوریل تا پردیسان توجیه فنی و اقتصادی ندارد، گفت: تصمیمات درباره این پروژه مبنی بر فعال کردن آن و خارج کردن از حالت فعلی توسط سازمان پیگیری می‌شود تا نتیجه مطالعات تکمیلی برای انتخاب مسیر توسعه پروژه منوریل مشخص شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهر قم افزود: تکمیل خدمات پست برق ۶۳ کیلوولت نواب و تحویل آن به شرکت برق منطقه‌ای و تکمیل مدارک پروژه منوریل و ارسال به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور از دیگر اقدامات این حوزه بود.

انگشت‌باف با اشاره به پیگیری تعیین تکلیف وضعیت انبار تجهیزات پروژه منوریل اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری به قم یکی از پروژه‌های محوری منوریل خواهد بود.

کد خبر 750781

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت