Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: بیش از ۲۰ پروژه بزرگ فرامنطقه‌ای ـ جدای از پروژه‌های توسعه محلی مناطق ـ در حال فعالیت است که متاسفانه مردم از آن اطلاعی ندارند؛ پیشنهاد می‌کنم بالای سر تمام این کارگاه‌ها، تابلوهای روزشمار برای افتتاح نصب شود - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام و المسلمین آقامیری امروز در جریان هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران بر ضرورت اطلاع‌رسانی صریح و شفاف عملکرد شهرداری در فعالیت‌های عمرانی و خدمات ارائه شده به شهروندان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره تذکر جلسه گذشته شورای شهر در بحث حادثه سیلاب امامزاده داوود گفت:  برنامه‌ریزی شده جلساتی را با موضوع آسیب‌شناسی و ارزیابی علل سیلاب امامزاده داوود بعد از دهه محرم داشته باشیم و مسئولان امر را دعوت کنیم تا در این کمیسیون حاضر شوند و پاسخگو باشند و سؤالات و ابهاماتی را که ما از عملکرد دستگاه‌های متولی داریم در آن جلسه بررسی و یک ارزیابی و گزارشی را در صحن شورا ارائه دهیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکری درباره ضرورت اطلاع‌رسانی صریح و شفاف عملکرد شهرداری به شهروندان افزود: در حال حاضر در سطح شهر تهران پروژه‌های خوبی زیرمجموعه معاونت عمرانی فعال شده است؛ بیش از 20 پروژه بزرگ فرامنطقه‌ای ـ جدای از پروژه‌های توسعه محلی مناطق ـ  در حال فعالیت است که متاسفانه مردم از آن اطلاعی ندارند؛ پیشنهاد می‌کنم بالای سر تمام این کارگاه‌ها، تابلوهای روزشمار برای افتتاح نصب شود ضمن اینکه بنرهایی را به همراه عکس‌های مربوطه در کنار این کارگاه‌ها نصب کنند تا معلوم شود که این پروژه چیست و چه گره‌گشایی را در صورت انجام برای مردم و شهروندان ایجاد می‌کند.

آقامیری افزود: حتی برای ناوگان اتوبوسرانی که امسال پیش‌بینی کرده‌اند بین 500 تا هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می‌شود، باید در برخی میادین اصلی شهر تابلو بزنند و اعلام کنند که در چه تاریخی این تعداد اتوبوس در سطح شهر اضافه می‌شود و به ناوگان اتوبوسرانی می‌پیوندد که این امر موجب پویایی و رونق حمل و نقل عمومی را به دنبال دارد.

به گزارش تسنیم، در ادامه مهدی پیرهادی؛ رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران هم از نیروهای آتش‌نشانی و همه نیروهای که در سیل امامزاده داوود حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری قبل از وقوع حادثه اظهار امیدواری کرد دولت و همه مجموعه‌هایی که در کار اجرا ورود دارند از این حوادث تجربه کافی را به دست آورده باشند و قبل از حادثه به موضوع پیشگیری توجه کنند.

پیرهادی با بیان این موضوع که اگر کشته‌شدگان سیل و حوادث اخیر از عزیزان و نزدیکان یک مسئول باشند، آن مسئول چه حالی خواهد داشت، افزود: اگر اینگونه بیاندیشیم که تمام افراد از نزدیکان ما هستند حتما به موضوع پیشگیری توجه بیشتری خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت HSE شهر تهران نیاز به بازنگری، برنامه‌ریزی و توجه جدی دارد از شهرداری تهران خواست در این خصوص اقدام عاجل انجام دهد و اگر نیاز است لایحه‌ای را به شورای شهر ارسال کند تا شورا در این زمینه کمک لازم را انجام دهد.

پیرهادی در ادامه به وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام شهر تهران اشاره کرد و گفت: برخی پروژه‌های شهر تهران کمتر از 10 درصد باقیمانده  است و این در حالیست که بسیاری از این پروژه‌ها در زمان مدیریت قالیباف انجام شده بود.

وی افزود: در مدیریت شهری جدید انتظار داشتیم که این پروژه‌ها به اتمام برسد اما این اتفاق نیفتاد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به تذکر خود مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه مجموعه ورزشی شهید باکری گفت: این مجموعه از جمله پروژه‌هایی است که درصد بالایی از آن انجام شده و فقط انجام سیستم گرمایشی، سرمایشی و چمن آن باقیمانده است.

پیرهادی خواستار ارائه گزارشی از سوی نماینده شهرداری تهران درباره پروژه‌های نیمه‌تمام شهر تهران شد.

وی همچنین از کار خلاقانه و هوشمندانه سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص کار هنری حجمی تشکر کرد و گفت: 500 هنرمند در میدان هفت تیر اثرات حجمی خود را با موضوعات مذهبی، محرم و عاشورا خلق کردند و در معرض دید شهروندان قرار دادند؛ کار خلاقانه سازمان زیباسازی این بود که به جای خرید آثار حجمی از هنرمندان دعوت کرد تا اثر خود را در معرض دید عموم خلق کنند؛ این فعالیت از سوی شهروندان با استقبال روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران رئیس کمیسیون پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس‌آباد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 13:57 حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: با وجود اینکه محل حادثه جاده تهران ـ قم خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش‌سوزی در یک کارخانه 2 هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود 70 درصد از این کارخانه سرایت کرده بود.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

وی ادامه داد: به دلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش‌سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران متذکر شد: هم‌اکنون آتش تحت کنترل آتش‌نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران