Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،رییس کل سازمان توسعه تجارت گفت: صندوق سرمایه‌گذاری صادراتی ظرفیتی را ایجاد می‌کند تا شرکت‌های دانش‌بنیان به عرصه بین‌المللی راه پیدا کنند.

«علیرضا پیمان پاک» در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، اظهار داشت: صندوق سرمایه‌گذاری صادراتی با معرفی شرکت‌های دانش بنیانی که پتانسیل تجاری دارند، فرصتی را برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی یا مشترک و شرایطی برای حمایت از این بخش را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان توسعه تجارت به دنبال ایجاد فضایی برای حمایت از صادرات دانش‌بنیان کشور است تا شرکت‌های فعال از آن بهره‌مند شوند.

پیمان پاک تصریح کرد: ایده از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه و سپس طرح اولیه برنامه‌ریزی شد و اکنون در حال مذاکره برای فراهم کردن این شرایط هستیم.

رییس کل سازمان توسعه تجارت بیان کر: صندوق توسعه ملی تایید خود را اعلام کرده و بانک‌ها نیز آمادگی کامل در این زمینه دارند؛ از سوی دیگر با توجه به جایگاه تولیدات دانش بنیان و فناورانه، شرکت‌های بین‌المللی نیز از مشارکت در این بخش استقبال می‌کنند.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه صندوق سرمایه‌گذاری صادراتی وظیفه حمایت از صادرات دانش بنیان را برعهده خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای داشتن یک صندوق کارآمد باید از همان آغاز سازوکار و قالب به‌درستی طراحی شود تا بعد از شروع فعالیت با مشکل مواجه نشیم.

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صندوق سرمایه گذاری صادراتی توسعه تجارت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شدند.

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در این دیدار، از تولید داروی بیماران اس ام اِی (SMA) در یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این دارو در سطح آزمایشگاهی تولید شده است و اگر نتایج نهایی آن اثربخش باشد، وارد مرحله تولید صنعتی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • صندوق ‏توسعه ملی برای رفع عقب‌ماندگی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشگام می‌شود
  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان