Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:11:13 GMT

سیل چهارمحال و بختیاری در ۴۵ سال گذشته بی‌سابقه بود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۲۰۳۱

سیل چهارمحال و بختیاری در ۴۵ سال گذشته بی‌سابقه بود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی‌های شدید و وقوع چندین سیل در استان، گفت: این بارندگی‌ها و سیلاب‌ها در ۴۵ سال گذشته بی‌سابقه بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت سیلاب در این استان در بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران از مناطق سیل‌زده ‌اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌هایی بود که بارندگی شدید و حجیم و سیلاب در این استان رخ داد، که در 45 سال گذشته بی‌سابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: براساس هشدارهای هواشناسی یک روز قبل از شروع سامانه بارشی در استان، آمادگی کامل ایجاد شد و همه مدیریت بحران حتی در سطح بخشدارها و دهیارها آماده‌باش بودند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها به خوبی اطلاع‌رسانی کردند، افزود: استان چهارمحال و بختیاری استانی است که میزبان گردشگران زیادی است که این افراد با اطلاع‌رسانی به موقع از بستر رودخانه‌ها و تفرجگاه‌ها که مسیر سیل بود، به مکان‌های امن هدایت شدند.

حیدری با اشاره به بازگشایی مسیل‌های مسدود شده و بازشدن به موقع دریچه سد‌ها، گفت: علی‌رغم حجم شدید بارندگی و خسارات فراوان مالی به مردم خصوصا عشایر، کشاورزان، شیلات‌داران و باغداران، خوشبختانه کمترین آسیب جانی در این استان اتفاق افتاده است، یک نفر عشایر در کوهرنگ و یک نفر در لردگان مفقود هستند.

چرا از تراژدی سیل‌های تکراری استان لرستان درس نمی‌گیریم؟223 روستای چهارمحال و بختیاری درگیر سیلاب شدند/ انتقال 175 خانوار ‌به اماکن امن ‌رئیس سازمان مدیریت بحران: خسارت مردم سیل‌زده پرداخت خواهد شد

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همکاری بسیار خوبی مردم بافرهنگ استان داشتند که همین مورد موجب کمترین خسارت جانی شد منتهی حجم خسارات مادی وسیع است که در حال ارزیابی هستیم.

انتهای پیام/7540/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا سیل زده سیل آب و هوا سیل زده سیل چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان