Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:44:56 GMT

کرونا و مصدومیت‌ها اعزام تیم فوتبال امید را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۲۱۴۹

کرونا و مصدومیت‌ها اعزام تیم فوتبال امید را لغو کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم رونمایی از تاریخ شفاهی ورزش ایران توضیحاتی درباره مشکلات تیم امید و انصراف این تیم از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی داد.

صالحی امیری گفت: با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در ارتباطم. اتفاقی که متاسفانه افتاد این بود که تست بیش از ۴ نفر از بازیکنان مثبت شد که احتمال سرایت وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد باید ۱۵ روز در قرنطینه باشند که امکان اعزام نیست.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان مصدوم شدند و این ۲ عامل مشکل تیم امید را ۲ برابر کرد. عدم همکاری باشگاه‌ها برای در اختیار دادن بازیکن هم بود اما ما در مسائل فنی هیچ دخالتی نداریم. طی ۲ مرحله یک میلیارد به تیم امید کمک کرده‌ایم و همچنان مسیر را ادامه می‌دهیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همه رسانه‌ها و افکار عمومی حمایت کنند که تیم امید جایگاه خودش را بعد از این پیدا کند. در تقسیم کاری که انجام شد وظیفه ما تا نهایت انجام شده و برای این تیم حدود ۳ میلیارد هزینه ارزی و ریالی شده است. تمام هزینه‌های ثبت نام، لباس، پرواز و ملزومات پرداخت شده است.

صالحی امیری درباره انصراف تیم امید گفت: چیزی که برای ما مهم بود، حضور این تیم در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و رقابت با تیم‌های بزرگ آفریقایی بود که الان با اعلام عدم حضورمان، جدول بازی‌ها تغییر کرده است.

وی گفت: سه بار با سرپرست کاروان حرف زدم و در نهایت مقرر شد ما به ستاد اعلام کنیم به علت کرونا امکان حضور تیم امید نیست. درباره بحث‌های مالی و بازگشت آن هم باید حرف بزنیم. سرپرست در حال مذاکره با ستاد برگزاری بازی‌هاست، کرونا و مصدومیت می‌تواند توجیه قانع‌کننده‌ای باشد.

صالحی امیری در پایان از صحبت درباره انتخابات کمیته المپیک خودداری کرد و گفت که در یک نشست خبری در این باره توضیحاتی خواهد داد.

کد خبر 5554083 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک تیم فوتبال امید ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران هندبال مهدی طارمی تیم هندبال دختران ایران تیم فوتبال امید ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم هندبال نوجوانان ایران تیم ملی فوتبال ایران تکواندو فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا صالحی امیری تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس دیروز (جمعه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و پس از تساوی ۴-۴ در وقت اضافه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وحید امیری یکی از بازیکان پرسپولیس بود که در این بازی پنالتی خود را از دست داد و پس از بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران عذرخواهی کرد.

سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی، ۲ بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار نظراتی زیر پست عذرخواهی امیری، به او دلداری دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900090

دیگر خبرها

  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!