Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:47:15 GMT

شمش C۶۰ در ذوب آهن اصفهان تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۲۳۷۲

شمش C۶۰ در ذوب آهن اصفهان تولید شد

در راستای تولید محصولات با ارزش افزوده بالا،تولید ذوب C۶۰ مطابق با دستورالعمل تولید ذوب های کیفی در برنامه مدیریت فولادسازی کارخانه قرار گرفت و ۷۰۰۰ تن از این نمونه ذوب،در اواخر خرداد و تیرماه تولید و به مدیریت نورد شرکت تحویل داده شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیاوش خواجوی مدیر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بدین منظور چدن با شرایط فنی مناسب،کنورتورها با شرایط دمش و نسوز نرمال و همچنین پاتیل های فولاد با مکانیزم دمش از کف و دارای نسوز با شرایط فنی ایده آل، برنامه ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : با توجه به کاربرد این فولاد در شرایط حساس و استراتژیک ،در فرایند ذوب آن گوگرد،فسفر و اکسیژن فعال در سطح پایین قرار گرفت و ذوب پس از تخلیه از کنورتور در ریخته گری،سرباره گیری شد و در کارگاه LF مجدداً سرباره سازی شده و اکسیژن آن زیر 20 PPM تنظیم گردید.   
مدیر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان ادامه داد : با توجه به درخواست مشتری (تهیه ذوب با4  K پایین) پس از تهیه در LF   به VD منتقل گردید و قبل از ریخته گری،عملیات گاز زدایی روی آن انجام شد و حدود 7000 تن ذوب  C60 مطابق با درخواست مشتری تحویل گردید.
خواجوی گفت : برای افزایش کیفیت ذوب از روش ریخته گری اسلاید گیت و با پوشش کامل، ذوب در تاندیش و حفاظت با روش گاز خنثی استفاده شد و در نهایت شمش C60به مدیریت نورد شرکت تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد و به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشا_ قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد.

ساماندهی وضعیت ترافیکی، حذف پارک‌های طولانی مدت، توزیع عادلانه فضای پارک و سایر موارد از اهداف انعقاد این قرارداد است.

قرار است در فاز نخست تعداد ۴ هزار فضای پارک به صورت مکانیزه با موتور سیکلت در سطح شهر اصفهان ساماندهی شود.

این پروژه طی قرارداد با شرکت صنایع شهر فرین (وابسته به بانک شهر) انجام خواهد شد.

کد خبر 749725

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم