Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@07:48:39 GMT

آخرین وضعیت آب در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۲۳۹۲

آخرین وضعیت آب در رفسنجان

چرخ انداز  گفت: در حال حاضر با ۳۱ دستگاه تانکر سیار در سطح شهر آبرسانی می‌کنیم؛ اما از  دیروز آب تمامی چاه‌ها وارد مدار بهره برداری شده و در سطح شهر مشکلی از بابت خطوط انتقال نداریم. 

رئیس شرکت آبفا رفسنجان بیان داشت: خط انتقال ۵۰۰ هم امروز وارد مدار بهره برداری می‌شود.

رئیس شرکت آبفا رفسنجان اظهار کرد: کدورت آب (به گل آلودی یا کدر بودن)  بعضی نقاط در سطح شهر به دلیل این است که بعضی مردم شن ریزی کردند تا  برای ورود آب مانع ایجاد کنند و این موضوع باعث شکستگی لوله‌ها شده و امروز تیم های ما در شبکه‌های خطوط داخلی، لوله‌ها را باز و شست و شو می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: هر جا آب کدر است مردم به سامانه ۱۲۲ اعلام کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

چرخ انداز گفت: آب روستا‌های خنامان و اودرج هم امروز وصل می‌شود و فقط آب منطقه دره درباقی ماند که برای این منطقه نیز به دلیل آنکه بخشی از مسیر مسدود بوده بیل مکانیکی فرستادیم و لوله‌ها را بارگیری کردیم و نهایتا تا فردا آب این روستا هم وصل خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان، در بعضی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت و در شمال غرب، غرب، بعضی نقاط جنوب غرب، شمال شرق، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، بارش پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: در دو روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و اواخر وقت رگبار باران با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، ابری و رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد و احتمال تگرگ با بیشینه ۲۱ و کمینه ۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749574

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر