Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی گفت: بیش از ۶۵۴ تن برنج از انواع تایلندی و هندی برای مصرف نذورات محرم و صفر از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبار‌ها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در استان زنجان توزیع می‌شود.

او افزود: انواع کالا‌های اساسی شامل برنج تایلندی ۳۲۷، برنج هندی ۳۲۷ تن شکر ۳۹۲ تن در راستای وظایف و مأموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با موجودی انبار‌های استان زنجان، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حال رایزنی برای افزایش ذخایر استراتژیک استان بوده و میزان موجودی کالا‌های اساسی استان در حد مطلوب است.

زمانی افزود: در انبار کالا‌های اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالا‌های اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس مجوز‌های صادره از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان به جامعه‌ی هدف تزریق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله و خدمات بازرگانی توزیع برنج و شکر کالا های اساسی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید