Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد با روزی ۱۰ ساعت مطالعه موفق شدند رتبه ۳ کنکور رشته ریاضی را به دست آورم.

وی تصریح کرد: علاقه زیادی به رشته علوم کامپیوتر بیوتکنولوژی و مهندسی برق دارم و یکی از این رشته‌ها را برای تحصیل ادامه انتخاب خواهم کرد.

رتبه ۳ کنکور ریاضی بیان کرد: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم اما کتاب‌های کمک آموزشی را مورد مطالعه قرار می‌دادم و با کمک و حمایت‌های عاطفی و معنوی خانواده توانستم به موفقیت در کنکور دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک حسینی گفت: علاقه زیادی به درس داشتم و دارم، همین علاقه باعث شد در کنکور موفق شوم.

وی ادامه داد: به همسن و سالان خودم می‌گویم اگر درس خواندن را دوست دارند در کنکور شرکت کنند و اگر دوست ندارند راه‌های دیگری برای رسیدن به موفقیت وجود دارد، کنکور پایان نیست.

 

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: رتبه ۳ کنکور رشته ریاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همزمان با سراسر کشور  نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با شرکت داوطلبان گروه علوم تجربی در آذربایجان غربی برگزار شد.

در آزمون روز گذشته   ۱۹ هزار نفر در رشته  علوم انسانی ،  ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی وبه همین میزان  در رشته‌های هنر و زبان رقابت کردند.

 

کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار  داوطلب در  آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می شود.

 

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته می شود.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی