Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در آزمون دستیاری پزشکی امسال، ظرفیت مناطق محروم با توجه به اصل بومی گزینی افزایش یافته است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید امیر پاشا طباییان؛ مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت در برنامه گفتگوی ویژه شبکه خبر حضور یافت و به سوالات در خصوص افزایش ظرفیت دستیاری تخصصی در سال جاری پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباییان در این برنامه با بیان به این مطلب وزارت بهداشت مجری قانون است، اظهار کرد: ما مخالف افزایش ظرفیت پذیرش نیستیم و در بحث افزایش ظرفیت پزشکی عمومی، دندان پزشکی و... نظرات کارشناسی خودرا ارائه دادیم و طبق شورای عالی فرهنگی در مجموع به سمت افزایش پذیرش ظرفیت رشته‌های تخصصی پیش می‌رویم.


مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: بیشترین مشکل مربوط به مناطق کم برخوردار و محروم کشور است که در آنجا با کاهش تعداد متخصصان روبرو هستیم؛ بنابراین سیاست گذاری باید در راستای حل مشکلات این مناطق باشد.

به گفته طباییان، در آزمون دستیاری پزشکی امسال، ظرفیت مناطق محروم با توجه به اصل بومی گزینی افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت افزایش ظرفیت پزشکی دستیاری تخصصی پزشکی وزارت بهداشت افزایش ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند