Web Analytics Made Easy - Statcounter

کناره گیری تیم امید از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی تایید شد

 

 رییس کمیته ملی المپیک می گوید برآورد هزینه ارزی و ریالی تیم ملی امید در بازی های اسلامی سه میلیارد بود.

به گزارش طرفداری، سیدرضا صالحی‌امیری در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید کشورمان، اظهار داشت:

با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در ارتباط هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که افتاد این بود که تست کرونای ۴ نفر مثبت بود و امکان داشت تعداد مبتلایان در اردو بیشتر شود. نکته دیگر این بود که تعدادی از بازیکنان مصدوم هستند و در کنار ابتلای برخی به کرونا کار سخت شده بود. عدم همکاری باشگاه‌ها در مورد بازیکنان چالش سوم بود.

وی ادامه داد:

در مسایل فنی مداخله نداریم و وظیفه حمایتی داریم. طی دو مرحله یک میلیارد کمک کردیم و مسیر کمک و حمایت ادامه دارد. همه رسانه‌ها، افکار عمومی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک کنند تا تیم امید جایگاه خود را پیدا کند.

رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد:

آنچه در جایگاه کمیته می‌گویم در تقسیم کار، وظیفه ما حمایت بود که انجام شد. برآورد هزینه ارزی و ریالی این تیم سه میلیارد بود و هزینه لباس و پرواز و اسکان انجام شد. حضور در مسابقات و بازی‌های اسلامی و مقابله با تیم‌های آفریقایی مهم بود. جدول این بازی‌ها با کناره‌گیری ایران دچار تغییر شد. با سرپرست کاروان صحبت شد و قرار شد به خاطر کرونا بگوییم امکان حضور نداریم‌. در بحث هزینه‌ها دنبال این هستیم که پول پرداختی را پس بگیریم. اگر امکان نداشته باشد، پولی که پرداخت شده باز نمی‌گردد.

صالحی‌امیری افزود:

سرپرست کاروان ایران در حال مذاکره با ستاد برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی است و با توجه به اینکه کرونا مسئله اول تیم ملی است، می‌تواند توجیه قانع‌کننده‌ای باشد. فکر نمی‌کنم جریمه‌ای متوجه ما باشد.

اخبار داغ 

پوگبا نمی خواهد جام جهانی را از دست بدهد؛ او درمان ریسکی را انتخاب می کند؟ هالک قلابی؛ پدیده ای غریب در بی آبرویی، حقارت و خفت تصاویر لو رفته از پیراهن اول تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 خودزنی به شیوه 58 سال قبل؛ وقتی 6 بازیکن تیم ملی حذف شدند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند