Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 در خصوص این عملیات گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری ریل خط راه آهن تهران-اهواز در محور جنوبی منطقه، پروژه ساخت ۳ زیرگذر سواره رو وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در خصوص پروژه ساخت 3 زیرگذر سواره رو گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری ریل خط آهن تهران-اهواز در محور جنوبی منطقه، پروژه ساخت ۳ زیرگذر سواره‌رو در محدوده محله‌های زمزم و زهتابی در محور شمالی و همچنین محله‌های گلچین، مقدم، امام‌سجاد(ع)، وصفنارد و یافت‌آباد در محورجنوبی وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم شریف منطقه 17، در سنوات گذشته پروژه عمرانی-ترافیکی با عنوان زیرگذرهای مسیر راه آهن تهران-اهواز تصویب شده بود. این پروژه شامل سه زیرگذر است که دو زیرگذر به صورت دوربرگردان در مسیر شرقی و دیگری هم در مسیر غربیِ زیر محور راه‌آهن تهران-اهواز خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه سال گذشته توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 آغاز و رفع معارضان و اجرای شمع ها انجام شده است. روزهای اخیر مرحله جمع‌آوری ریل‌ها و عملیات شاسی‌گذاری خط آهن اجرا شده است و ریل‌ها دوباره در محل نصب می‌شوند تا خدمات شرکت راه‌آهن تهران برای مسافران ریلی تداوم پیدا کند.

مرتضوی با بیان اینکه این پروژه بسیار حساس و کلیدی است، گفت: پس از دریافت مجوزهای لازم از راه آهن استان تهران، مجوز مسدود کردن روزانه هر کدام از خطوط راه آهن تهران – اهواز گرفته شده و مقررشده با توجه به آغاز این پروژه و جهت تامین امنیت در محل، مسئولان راه آهن تهران طرح کاهش سرعت برای قطارهای عبوری در این نقاط را در نظر بگیرند تا از بروز حوادث مختلف جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: پس از برداشتن ریل‌ها، شاسی‌گذاری و انجام حفاری تا قسمتی که برای ایجاد کوله‌های اصلی لازم داشتیم، ریل‌ها مجدد در جای خود قرار می گیرند تا بتوانیم طی روزهای آینده کوله شرقی این پروژه و زیرگذر را احداث کنیم. مرحله بعدی نصب تیرهای فرعی است که توسط پیمانکار به صورت پیش ساخته، تولید شده و آماده نصب است تا بتوانیم در مرحله آخر، حفاری زیرتونل و اجرای رمپ های ورودی و خروجی را انجام دهیم و پروژه را در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری مترو راه آهن تهران اهواز حمل و نقل و ترافیک ریل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم