Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:52:14 GMT

تیبا ۲ را اقساطی بخرید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۰۷۲

تیبا ۲ را اقساطی بخرید

اگر قصد خرید تیبا ۲ را دارید، باید بگوییم که از میان خودروهایی با قیمت اقتصادی، انتخاب بسیار مناسبی کرده‌اید و به این شکل می‌توانید خودرویی با مشخصات مناسب و هاچ بک سوار شوید که انتظارات شهری شما را نیز به‌خوبی برآورده ‌کند.

اگر قصد خرید تیبا ۲ را دارید، باید بگوییم که از میان خودروهایی با قیمت اقتصادی، انتخاب بسیار مناسبی کرده‌اید و به این شکل می‌توانید خودرویی با مشخصات مناسب و هاچ بک سوار شوید که انتظارات شهری شما را نیز به‌خوبی برآورده ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا با دنبال کردن مشخصات خودروی تیبا هاچبک، به معرفی راهکار خرید اقساطی تیبا ۲ می‌پردازیم تا با پرداخت تسهیل شده، این خودرو را در کم‌ترین زمان خریداری کنید. با ما همراه باشید.

معرفی تیبا 2 (طراحی بدنه و مشخصات فنی)

برای آن دسته از افرادی که به خرید خودروهای هاچبک علاقه‌مند هستند، تیبا 2 یک گزینه مقرون‎به صرفه و در دسترس به‌حساب می‌آید. این خودرو که در بخش جلو، شباهت زیادی به تیبا صندوق دار دارد، در بخش عقب کاملا متحول شده و شمایل دیگری از خود نشان می‌دهد.

طراحی کناره‌ها نیز کاملا شبیه به تیبا صندوقدار بوده و تمایز چندانی را در این خصوص مشاهده نمی‌کنیم. در بخش داخل کابین نیز این خودرو طراحی ساده‌ای داشته و اگر پیش از این تیبا 1 را دیده باشید، کاملا مطابق با آن است.

وزن تیبا 2، به اندازه 1040 کیلوگرم بوده و به لحاظ ابعاد این خودرو، شرایط زیر را دارد:

طول 3922 میلی متر - عرض 1641 میلی متر - ارتفاع 1484 میلی متر - فاصله محوری 2410 میلی متر

این خودروی تولید سایپا، به لحاظ مشخصات فنی نیز در یک سطح میان‌رده قرار دارد. حجم موتور 1.5 لیتری آن با پیشرانه 4 سیلندری همراهی می‌شود. قدرت موتور معادل 87 اسب بخار بوده و گشتاور آن نیز به 128 نیوتن متر می‌رسد.

اگر بخواهید حداکثر سرعت تیبا 2 را تجربه کنید، تا 170 کیلومتر بر ساعت میسر خواهد بود و این خودرو شتاب صفر تا 100 را در مدت 13 ثانیه طی می‌کند که در این کلاس، مناسب به‌نظر می‌آید. به‌علاوه لازم به ذکر است که مصرف ترکیبی این خودرو، معادل 6.9 لیتر در صد کیلومتر است.

تجهیزات و امکانات رفاهی تیبا ۲

برای خرید تیبا 2، لازم است که تجهیزات و امکانات رفاهی آن را نیز در نظر داشته باشید. این خودرو به چراغ مه‌شکن جلو و عقب مجهز است و سیستم ترمز ضدقفل دارد. سیستم صوتی آن با اسپیکرهای جلو و عقب همراه است و قابلیت پشتیبانی از USB، CD و MP3 را دارد.

دو سرنشین جلو ایربگ دارند، اما سرنشینان عقب از این تجهیزات ایمنی بی‌بهره مانده‌اند. به‌علاوه اینکه سیستم تهویه دستی بوده و صندلی راننده نیز دارای 6 حالت دستی است. در کنار آن صندلی سرنشین جلو کنار راننده هم 4 حالت دستی دارد.

خرید اقساطی خودرو تیبا ۲

برای آن که بتوانید تجربه‌ای عالی از خرید تیبا ۲ قسطی داشته باشید، راه حل ساده‌ای پیش روی شما قرار دارد. کافی است که به وب‌سایت همراه مکانیک وارد شده و به قسمت فروش اقساطی خودرو بروید. به این ترتیب با انتخاب خودروی مورد نظر خود، می‌توانید با مشخص کردن الگوی پرداخت اقساط و مبلغ پیش پرداخت، مراحل اولیه خرید تیبا 2 اقساطی را طی کنید.

پس از آن زمان زیادی منتظر نخواهید ماند تا کارشناسان مجموعه با شما تماس گرفته و باقی مراحل خرید تیبا قسطی پیش خواهد رفت. به این ترتیب سند خودرو به نام شما خورده و فقط تا زمان پرداخت کامل اقساط، در رهن شرکت لیزینگ باقی می‌ماند. به این شکل یک نگرانی بزرگ که همیشه برای خرید اقساطی خودرو احساس می‌شود؛ برطرف خواهد شد.

در حقیقت بیشتر افرادی که مایل به خرید اقساطی خودرو هستند، از عدم تنظیم سند پس از پرداخت پول گلایه داشته و از این جهت نگرانی‌هایی دارند. اما با فرصت فراهم شده دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید و سند به محض قطعی شدن خرید خودرو، به نام خریدار زده خواهد شد.

مزیت دیگری که با خرید تیبا 2 از همراه مکانیک تجربه خواهید کرد، کارشناسی خودرو است. در حقیقت فروش اقساطی خودرو در این مجموعه با کارشناسی خودرو انجام شده و به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما بخواهید شخصا به دنبال بررسی وضعیت بدنه خودرو یا شرایط فنی آن باشید.

نتیجه گیری

با چیزی که دیدیم، خرید تیبا 2 دیگر کار چندان سختی نیست و شما می‌توانید به‌راحتی در پلتفرم خرید اقساطی خودرو، این محصول از گروه صنعتی سایپا را با یک پیش‌پرداخت اولیه خریداری کنید. به‌علاوه تنفس 3 ماهه، پرداخت اقساط و عدم نیاز به معرفی ضامن نیز از دیگر تسهیلاتی است که کمک می‌کند تا بهترین تجربه خرید تیبا قسطی را داشته باشید. شما چه نظری در این باره دارید؟ درضمن شما می‌توانید با مراجعه به سایت همراه مکانیک، از قیمت تیبا ۲ در مدل‌های مختلف آگاه شوید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول تنفس خودرو کارشناسی نیوتن خرید اقساطی خودرو خرید تیبا میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کد خبر 6089317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟