Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز سومین طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت با حضور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اجرا شد؛ سردار رحیمی از دستگیری یک "تبهکار خطرناک" در این طرح خبر داد و گفت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار حسین رحیمی امروز در حاشیه سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین مرحله طرح کاشف پلیس آگاهی با دستگیری 352 سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف قاپ و قاتلین به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 235 نفر از افرادی که در این مرحله از طرح کاشف دستگیر شدند، سابقه‌دار هستند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: 76 باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم شدند همچنین 700 فقره سرقت مختلف کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه سارقان شیوه‌ها و شگردهای خود را به روز می‌کنند، گفت: از لحظه‌ای که سرقت رخ می‌دهد تا لحظه‌ای که فرایند پی‌جویی جرم انجام می‌شود پلیس به دنبال کشف آن جرم است.

وی افزود: سارقین شیوه‌های خود را به‌روز می‌کنند و مردم باید هوشیار باشند تا فریب آنها را نخورند.

سردار رحیمی افزود: در این مرحله از طرح 148 پرنده تشکیل شده و 171 متهم در ارتباط با جرایم توزیع و حمل و نقل کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند؛ در این مرحله از طرح، 2 میلیون و 225 هزار اقلام کالای قاچاق کشف و 6 هزار و 648 هزار لیتر فرآورده قاچاقی توقیف شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ از شناسایی و توقیف 41 خودروی شوتی خبر داد و گفت: 37 نفر در رابطه با فرار مالیاتی شناسایی و دستگیر شدند که رقم فرار مالیاتی این 37 نفر 900 میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: همچنین 11 نفر از دلالان ارزی را شناسایی و دستگیر کردیم و از آنها یک میلیارد تومان ارز خارجی کشف شده است.

سردار رحیمی بیان کرد: در ارتباط با سوءاستفاده‌کنندگان از ارزهای مسافرتی 7 نفر شناسایی و دستگیر همچنین 14 نفر از بدهکاران بانکی هم دستگیر شده‌اند.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شناسایی و دستگیر سردار رحیمی طرح کاشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم