Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:06:23 GMT

طرح ضربتی ساماندهی مشاغل و صنوف در منطقه ۱۴

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۱۰۵

طرح ضربتی ساماندهی مشاغل و صنوف در منطقه ۱۴

طرح ضربتی ساماندهی صنایع و مشاغل منطقه 14در کوتاه ترین بازه زمانی اجرا شد و بیش از600 مورد شامل اصناف مزاحم و ساختمان های خطر ساز و کیوسک های مطبوعاتی پایش و ساماندهی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: با توجه به این مهم که خسارات ناشی از انتشار آلاینده ها در تهدید سلامت و بهداشت انسانها از اهمیت زیادی برخوردار است و این  میان مشاغل آلاینده و مزاحم نیز علاوه بر آلودگی دیداری و شنیداری به مبلمان شهری آسیب می رساند، ساماندهی این مشاغل و صنوف همچنین ایمن سازی سازی سازی ساختمان ها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این منظور نسبت به اخطار و بازدید اصناف دارای رائ کمسیون  بند۲۰ در سطح منطقه و شناسایی  ۷۹ مورد مشاغل  مزاحم  ورفع مشکلاتشان همچنین  بازدید از 81 کیوسک های مطبوعات  اقدام لازم صورت گرفت.

برزگر مرادی همچنین با اشاره به اهمیت  زیباسازی منظر شهری، از نظافت مستمر کیوسک های مطبوعاتی و یکپارچه سازی تبلیغات برای تمامی ۲۷ در سطح نواحی خبرداد.

  طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بدون صاحب از دیگر فعالیت های حوزه شهری است که به درخواست شهروندان و به منظور تامین امنیت در رفت و آمد در نواحی  مورد نظر انجام گرفت. به همین منظور تیم های زنده گیری سگ در منطقه مستقر است تا  پس از زنده گیری آنها   به بیرون از بافت شهری و مراکز نگهداری این حیوانات انتقال داده شود.

برزگر مرادی با بیان اینکه طعمه گذاری حیوانات موذی از دیگر برنامه های اداره ساماندهی شهرداری منطقه است، افزود:  با اجرای این طرح تاکنون   ۱۷۰   نقطه از ۲۱ محله منطقه مورد طعمه گذاری قرار گرفت ؛ همچنین ۱۵۰ عدد تله چسبی، فیزیکی حیوانات موذی نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته است.  

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی برای کنترل جمعیت و شیوع بیماری این جانوران، گفت:  علاوه بر آموزش های چهره به چهره 150 مورد تله گذاری به همراه  ۲۸ مورد نصب بنر آموزشی  در محل ها در این راستا  انجام شده است.

معاون خدمات شهری منطقه14 در پایان با اشاره  به برگزاری  جلسات کمیته ایمنی جهت برطرف شدن مشکلات ساختمان های نا ایمن و همکاری هرچه بیشتر آنها با سازمان آتش‌نشانی به صورت ماهانه ، یاداور شد: شهروندان می توانند مسائل مربوط به این موضوع همچنین جانواران موذی، سگ های بلاصاحب و سد معبر را با اطلاع به سامانه ۱۳۷ پیگیری کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنترل جمعیت محیط زیست مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و همچنین مراکز تجاری و اداری یکی از میادین پر تردد منطقه محسوب می‌شود در همین راستا طرح ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافرین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و آرام سازی معابر و احترام به قوانین و مقررات و حقوق عابرین پیاده در مسیرهای منتهی به میدان کتاب اقدامات ترافیکی در خیابان شهید منفرد نیاکی، اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خط کشی و احیا بلوک عابر پیاده خیابان شهید منفرد نیاکی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان کتاب به صورت کف نویسی با عناوین آهسته و احتیاط، رنگ آمیزی سرعتگاه و.. از جمله اقدامات ترافیکی است.

کد خبر 6097230

دیگر خبرها

  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید