Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به میل افراد به داشتن یک ویلای مدرن و جذابیتی که طرح های کلاسیک دارند، در سال های اخیر بیشتر سفارشات ساخت و ساز ویلا حول طراحی ویلا کلاسیک مدرن بوده است. از این روی اهمیت زیادی دارد که انجام این کار را به دست تیم و گروه هایی سپرد که به صورت حرفه ای نسبت به طراحی و ساخت و ساز ویلا مطابق با جدیدترین طرح ها و استانداردها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی ویلا مدرن از سرویس خدمات برتر گروه تهران گاردن به شمار می رود که در کمال اطمینان می توانید پروژه ساخت ویلای خود را به این تیم سپرده و مطمئن باشید که طرحی منحصر به فرد و یونیک به شما عرضه خواهد کرد. به واقع این گروه بهترین طرح های ساخت ویلای کلاسیک را ارائه می کند. همچنین ویلاسازی کلاسیک مدرن با سبک های جانبی عالی را از این طریق سفارش داده و تجربه کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

پلان ویلا کلاسیک

نخستین چیزی که باید در یک طراحی ویلا کلاسیک مدرن به آن توجه کردن، پلان ویلا کلاسیک است. پلان ویلا با در نظر گرفتن طرح و کانپست اولیه طراحی شده و باید دارای تمام جزئیات و مواردی باشد که در مراحل بعدی نیاز است که به ان ها پرداخته شود. سبک ویلاسازی کلاسیک به خوبی در این پلان اولیه جای داشته و مطابق با آن دیگر قسمت ها پیش خواهد رفت.

طراحی ویلای نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک همیشه مورد توجه علاقه مندان به ساخت ویلاهای خاص قرار داشته و در صورتی که مایل به ساخت چنین ویلایی باشید، لازم است که ساخت و ساز آن را به دست تیم های حرفه ای بسپارید که طراحی اولیه درست مطابق با استانداردها و ساختارهای نئوکلاسیک باشد. در حقیقت کسری ساخت این سبک ویلاها در کشور باعث شده تا شناخت خوبی نسبت به آنها وجود نداشته و اکثر افراد سبک نئوکلاسیک را با سبک کلاسیک عادی اشتباه بگیرند.

طراحی ویلا کلاسیک دوبلکس

دوبلکس سازی در حوزه ساخت ویلاهای کلاسیک، بسیار رواج داشته و به ویژه در شرایطی که مساحت زمین ویلا آن قدرها بزرگ نباشد، طراحی ویلا کلاسیک دوبلکس به عنوان یک راه حل عالی جایگزین در نظر گرفته می شود. به این شکل طراح نیز با راحتی بیشتری المان های کلاسیک سازی را پیاده سازی کرده و استفاده از ستون های معروف سبک کلاسیک در فضای دوبلکس، به زیبایی بیشتری انجام خواهد شد.

طراحی ویلای کلاسیک کوچک

در صورتی که زمین در اختیار شما به لحاظ مساحتی کوچک باشد، بهتر است برای طراحی ویلای کلاسیک کوچک، از ساخت ویلاهای دوبلکس بهره ببرید که اگر چه مساحت زیربنای محدودتری دارند، اما به لحاظ وسعت مساحتی که در نهایت به عنوان کاربری ارائه خواهند داد، همچنان وسعت مورد نیاز را تامین کنند. به این شکل می توان یک ویلای جمع و جور کلاسیک با نمایی مدرن و امروزی ایجاد کرد که از اقامت در آن لذت زیادی خواهید برد.

طراحی ویلای کلاسیک کوچک، نیازمند کاری کاملاً حرفه ای است که تیم طراحی بتواند از همان مساحت کم زمین، بهترین طراحی را ایجاد کرده و به معنای واقعی بهینه سازی فضا را اجرایی کند. به این شکل تمامی فضاها و محوطه سازی های لازم در قلب چنین ویلایی پیاده سازی شده و مشتری می تواند نهایت استفاده را از همان مساحت محدود و کوچک خود داشته باشد.

طراحی ویلا کلاسیک لوکس

لوکس سازی چیزی است که این روزها بسیار نسبت به آن تمایل شکل گرفته و بیشتر افرادی که قصد ساخت و ساز یک ویلای جدید و حتی ترمیم و بازسازی ویلاهای قدیمی خود را دارند، به سمت آن نیل پیدا می کنند. استفاده از المان های لوکس سازی، باعث خواهد شد که یک بنای معمولی، مدرن و بسیار شیک به چشم آمده و قدر و قیمت بیشتری نیز پیدا کند. در حقیقت لوکس سازی در نهایت بر ارزش ریالی ملک شما نیز افزوده و باعث خواهد شد که یک ویلای چشمگیرتر به نظر برسد.

دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک

لازم است که حتماً دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک نیز با سبک ساخت و ساز اصلی آن در تناسب باشد. خلق کردن چنین هارمونی در نهایت باعث خواهد شد که نتیجه کار به مراتب ارزنده تر بوده و بتوان برداشت بهتری از چیزی که برای ساخت یک ویلا امروزی نیاز داریم، حاصل کرد.

از این روی لازم است که یک برنامه ریزی درست برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک داشته و به لحاظ رنگ بندی، دکورسازی، خرید تجهیزات و لوازم و حتی جایگذاری و موقعیت قرارگیری آنها نیز از همان سبک کلاسیک و در عین حال مدرن، بهره برد. این کمک خواهد کرد تا یک یکپارچگی به لحاظ محیط بیرونی و درونی در ویلای شما حاصل شده و بتوانید به این شکل بهترین بهره برداری از آن را داشته باشید.

سخن آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همین طور دریافت مشاوره حرفه ای که به شما کمک کند بهترین تصمیم گیری در این خصوص را داشته باشید با تیم و گروه معماری تهران گاردن تماس حاصل نمایید. همین طور توصیه می کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال نموده و اطلاعات آن را با آنها به اشتراک بگذارید.

جهت مشاوره طراحی ویلا با شماره ها ی ۰۹۱۲۴۰۲۰۱۰۹ و ۰۲۱۲۶۴۲۸۴۵۱ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5554183 روح اله صابرزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی ویلا طراحی ویلا مدرن ساخت ویلا طراحی ویلا کلاسیک ساخت ویلا کلاسیک بازار تهران قیمت خرده فروشی قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت گوشت قیمت مرغ کسب و کار قیمت میوه قیمت ماهی قیمت میوه و تره بار گوشت قرمز بازار مسکن خرید و فروش مسکن آپارتمان طراحی ویلا کلاسیک طراحی ویلای کلاسیک مدرن ساخت و ساز یک ویلای خواهد شد حرفه ای یک ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری محمدعلی خزایی، رییس هیأت مدیره شرکت ماشین سازان البرز پیمان در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها عنوان کرد: شرکت ماشین‌سازان البرز پیمان در دو حوزه فعالیت می‌کند. یکی از محصولات ما ربات هفت درجه آزادی است که موفق به اخذ نشان دانش‌بنیان برای آن شده‌ایم. این ربات نمونه خارجی مشابهی ندارد و برای نخستین بار در سطح ایران و دنیا توسط ما ارتقا یافته است.

وی گفت: ربات مذکور در خطوط پرکن محصولات پتروشیمی و صنایع سیمان کاربرد دارد و می‌تواند به صورت خودکار، محصولات را در کیسه‌های ۵۰ کیلوگرمی پر کند و روی تریلر بچیند. این ربات قادر به پر کردن ۲۰ کیسه در هر بار عملیات است.

خزایی افزود: علاوه بر این، بالغ بر ۱۵۰ قطعه و تجهیز مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برای نخستین بار در سطح کشور طراحی و بومی‌سازی کرده‌ایم. به دلیل تحریم‌ها و شرایط اقتصادی، امکان واردات این قطعات وجود نداشت. خوشبختانه تمام ۱۵۰ قطعه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نصب و راه‌اندازی شده و عملکرد موفقی داشته‌اند.

وی در خصوص بزرگ‌ترین دستاورد این مجموعه گفت: مهم‌ترین اتفاق در مجموعه ما، اعتماد به دانشجویان و نیروی متخصص ایرانی بود. ما با حمایت و کمک این افراد توانستیم برای اولین بار این ربات را طراحی و نصب کنیم. این کار بزرگ با همت نخبگان ایرانی انجام شد و نهاد ریاست جمهوری نیز در زمینه دانش‌بنیان شدن به ما کمک شایانی کرد.

خزایی تصریح کرد: قیمت تجهیز ما حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است، در حالی که نمونه خارجی آن ۹۰ میلیارد تومان قیمت دارد. محصول ما خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارد که شرکت‌های خارجی ارائه نمی‌دهند.

وی گفت: محصول ما در قسمت تعمیر و نگهداری به گونه‌ای طراحی شده که در صورت بروز اشکال در عملکرد ربات، به راحتی از خط خارج شده و به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا مشکل حل شود. این در حالی است که درباره محصولات شرکت‌های خارجی، تا زمانی که قطعات از خارج از کشور برسد، مدت زیادی زمان می‌برد. محصول ما تا حدودی از ارزبری نیز جلوگیری کرده است.

خزایی در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به طور مستقیم برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شده است و حدود ۶۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم با ما همکاری می‌کنند.

این فعال حوزه فناوری در خصوص استفاده از حمایت‌های معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: این مجموعه در حال حاضر نیازمند حمایت‌های مالی است که در این راستا، تقاضا داریم که بانک‌ها با ارائه تسهیلات و تسریع در فرآیند دریافت وام، همکاری بیشتری با ما داشته باشند. همچنین، خواهان حمایت در زمینه‌ حضور در نمایشگاه‌ها، بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی و دریافت زمین برای توسعه فعالیت‌های خود هستیم.

وی در پایان خواستار در نظر گرفتن تدابیری برای جلوگیری از واردات محصولات مشابه تولیدات ایرانی شد.

کد خبر 6090820

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری