Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد رضا سید حسینی گفت: برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها، تکایا و مساجد مشکلی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سید محمدرضا سید حسینی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در نشست تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر که ظهر امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد: برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها،  تکایا و مساجد مشکلی نداریم و ۴ هزار و ٢٧٨ تن کالا آماده توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کالاهای اساسی شامل برنج،  شکر،  گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ منجمد است،که برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم و صفر و تهیه نذورات در اختیار هیئت ها و تشکل های مذهبی  قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: هیئات مذهبی در سطح استان می‌توانند به سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان مراجعه و میزان کالاهای مورد نیاز خودرا اعلام و پس از اخذ حواله،  کالاهای خود را از مباشرین اعلام شده در سطح شهرستان تأمین کنند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، نمایندگان هیئت های مذهبی هر چه سریعتر نسبت به تهیه کالاهای و حمل آنها به شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کالاهای اساسی محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد