Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مظفر خادمی نسب در نشستی با مسوولان هیات‌های ورزشی هرمزگان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام محرم و صفر، اظهار داشت: ورزش هرمزگان از استعداد و ظرفیت بسیاری برای رشد و پیشرفت برخوردار است و هیات های ورزشی نقش مهمی در تحقق اهداف این بخش دارند.

وی ادامه داد: همه ما اعضای یک تیم و در یک مسیر هستیم که با تعامل و همکاری هر چه بیشتر باید در مسیر توسعه ورزش هرمزگان تلاش کنیم و گام های موثرتری برداریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی نسب با اشاره به رویکرد دولت مبنی بر مردمی‌سازی ورزش، خاطرنشان کرد: در راستای مردمی‌سازی ورزش که شعار دولت سیزدهم نیز هست، یکی از اولویت‌ها، استفاده بهینه از اماکن ورزشی است و می‌توان با یک برنامه‌ریزی، اماکن ورزشی را به طور رایگان برای انجام فعالیت‌های جسمانی در اختیار مردم قرار داد که هم اکنون این طرح در استان هرمزگان در حال اجرا است.

در حال حاضر تعداد ۴۶۹ مکان ورزشی در شهرهای هرمزگان شامل ۲۹۴ فضای روباز و تعداد ۱۷۵ اماکن سرپوشیده به علاوه ۱۰ استخر، ۹ خوابگاه و یک زورخانه و همچنین تعداد ۱۵۵ سالن ورزشی، هفت زمین چمن طبیعی و ۹ زمین چمن مصنوعی محله‌ای و ۱۱۴ زمین خاکی موجود در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان است.

هیات های ورزشی هرمزگان آماده برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور باشند

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این نشست اعلام کرد: به زودی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته های اعلامی وزارت ورزش در سراسر کشور برگزار خواهد شد و همه هیات های ورزش هرمزگان باید با آمادگی لازم در این المپیاد حضور داشته باشند.

روزبه زابلی پور اظهار داشت: جام پرچم نیز یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کشوری است که در هرمزگان نیز این طرح همزمان با سراسر کشور با شرکت ۴۰۰ تیم مینی فوتبال از ۲۱ مرداد ماه به میزبانی قشم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح استعدادیابی ورزشی یکی از طرح هایی است که برای کسب استعدادهای ورزشی در سراسر کشور برگزار می گردد و همه هیات ها باید این طرح را انجام دهند.

زابلی پور بیان داشت: طرح مردمی سازی اماکن ورزشی یکی از طرح هایی است که در روزهای گذشته در هرمزگان به اجرا درآمده و این استان به عنوان استان پایلوت برای اجرای آن انتخاب شده که در این طرح در ساعت های معینی ،اماکن ورزشی استان در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا ، در ادامه این جلسه مسوولان هیات های ورزشی  استان هرمزگان، درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را برای توسعه ورزش استان ارائه کردند.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان هرمزگان شرکت توسعه و اماکن ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هرمزگان شرکت توسعه و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان شرکت توسعه و اماکن ورزشی هیات های ورزشی هیات های ورزش اماکن ورزشی هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی