Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:16:32 GMT

موجودی انبار کالاهای اساسی مستمر باید اعلام شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۶۸۵

موجودی انبار کالاهای اساسی مستمر باید اعلام شود

ایسنا/قم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: مطابق قانون تمام واحدهای صنفی و تجاری باید موجودی خود را اعلام کنند.

محسن امیدیان پیش از ظهر امروز یازدهم مردادماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرحی مبنی بر راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی دارد، اظهار داشت: این سامانه به دنبال شفاف‌سازی نرخ حمل و نقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جلوگیری از ضایع شدن حقوق رانندگان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: نظم در ساختار حمل و نقل، صدور مجوز اعلام بار بر اساس نوبت و دریافت نوبت جهت حمل بار و حذف رانت از دیگر اهداف اجرای طرح سامانه اعلام بار مجازی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر لزوم حفظ جلب رضایت مشتریان در این طرح، مطرح کرد: این سامانه نیازمند یک پشتیبانی قوی است.

وی در خصوص مصوبه دیگری در راستای قیمت گوشت و دام، عنوان کرد: قیمت مصوب شده برای هر کیلو دام زنده در قم مبلغ 90 هزار تومان است که خرید و فروش بیش‌تر از این مبلغ تخلف به حساب می‌آید.

امیدیان همچنین در مصوبه دیگری از 6 واحد تولیدی که موجودی آرد خودشان را کتمان کرده بودند یاد کرد و گفت: مطابق قانون تمام واحدهای صنفی و تجاری باید موجودی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استانداری قم کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

یوسف نوری استاندار مازندران امروز جمعه در بازدید از نیروگاه نکا با بیان اینکه این نیروگاه یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشوراست گفت: نیروگاه نکا اکنون با برخی چالش‌ها از جمله پسروی دریای خزر، کاهش ورودی آب به سیستم خنک کننده و فرسودگی تجهیزات روبرو است.

او با بیان اینکه همه این چالش‌ها سبب شده است نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند، افزود: متخصصان این نیروگاه با استفاده از توان داخلی بخش‌های زیادی از تجهیزات این نیروگاه را بازسازی کرده اند

نوری با بیان اینکه لایروبی حوضچه آب این نیروگاه اکنون در حال انجام است، خواستار سرعت بخشی در این کار شد و ادامه داد: نیروگاه نکا دارای نیرو‌های فنی فعال، با دانش و تجربه است و باید از روش‌های مالی جدیدی استفاده کرد که پایدار باشد و مردم در آن مشارکت داده شوند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا نیز با بیان اینکه چالش بزرگ این نیروگاه کاهش سطح آب دریا است، گفت: با وزیر نیرو و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شده است

نورالله ادبی فیروزجایی افزود: اگر صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار باشد نمی‌تواند تامین کننده شدت مصرف انرژی در کشور و استان مازندران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی